OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JOBBARENAN är ett företag som arbetar med kompetensförsörjning inom bl. a. rekryterings- bemanningstjänster i södra Sverige. Våra huvudmarknader är Malmö, nordöstra och nordvästra Skåne. Vi är mycket kunniga inom chefer/ledare, verkstad/industri, administration/ekonomi, IT/Media, bygg/anläggning, serviceyrken och transport/lager. Där vi skräddarsyr olika lösningar för våra kunder. Ledningen har arbetat i ledande befattningar inom arbetsledning, rekrytering, uthyrning och försäljning sedan 1994. Vi skapar en bättre vardag för små och mindre företag.
Arbetsbeskrivning
Samtidigt som du jobbar med affärer inom rekrytering och bemanning alt.
andra HR-tjänster. Så kommer du att vara med i utvecklingen av JobbArenan som företag och vilken inriktning som vi vill att JobbArenan ska jobba efter in i framtiden.
Vi tror att för att kunna bidra till verksamhet så tror vi att det är bra med några av dessa erfarenheter
- 4-5 års arbetsplatserfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen
- Gymnasiekompetens eller motsvarande
- Goda datakunskaper i CRM, Office 365, socialamedier, rekryterings- och bokningssystem
- Erfarenhet av personalledning
- Erfarenhet av försäljningsarbete
- Erfarenhet av visst administrativt arbete
- Erfarenhet av marknadsfrågor
- Har haft tankar på hur man skulle kunna förbättra och utveckla rekryterings- och bemanningsföretag.
- Svenska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
- God lyssnare
- Självständig
- Drivande
- Ambitiös
- Strukturerad
- Söker utmaningar
- Vilja utvecklas
Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida jobbarenan.se eller via mail stefan@jobbarenan.se Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Sahlberg
044-5900100
Stefan Sahlberg
044-590 01 00
Stefan Sahlberg
073-3970100
Stefan Sahlberg
073-397 01 00