Vill du vara med och bygga en helt ny servicedesk?

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat något år inom IT-support och är ute efter nästa steg i karriären? I detta uppdrag kommer du få vara med och bygga en helt ny servicedesk på ett internationellt bolag i centrala Stockholm. Vi söker dig som är serviceinriktad, driven och gillar när det händer mycket. Utvecklingsmöjligheterna inom detta bolag är stora och det kommer att finnas möjlighet till andra roller inom desken som projektledare/incident manager. Är du intresserad av att få vara med och påverka, arbeta på ett internationellt bolag samt ha möjlighet till personlig utveckling, då är du den vi söker!

Din vardag

I rollen som supporttekniker kommer du att ta inkommande samtal och mail från användare som behöver hjälp med sina IT-relaterade problem. Tjänsten är baserad i fräscha lokaler i Stockholm, med fin sjöutsikt och härliga kollegor.

De ärenden som inkommer kan variera en hel del och därför blir din vardag allt annat än tråkig! Exempel på arbetsuppgifter är allt från felsökning till installation av program och diverse kommunikationsproblem. Du kommer ha en viktig roll i att upptäcka, se samband och rapportera problem eller fel. Eftersom att du är en lösningsorienterad och kommunikativ person trivs du i rollen att ge support till andra.

I denna roll kommer du även vara med att bygga en ny servicedesk, där du kommer få möjlighet att vara med och påverka. Det kommer även finnas goda möjligheter till utveckling inom desken, exempelvis i roller som projektledare/incident manager.

Vem är du?

Du är en social person med ett stort IT-intresse som vill utvecklas i supportrollen. Du har något års IT-erfarenhet och gillar problemlösning. Du kommer att arbeta i Windowsmiljö, Active Directory, Exchange/Outlook, ITIL samt MS Office, och det är därför meriterande om du har erfarenhet av dessa sedan tidigare.

Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB Stockholm
  • 15 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 13 december 2018

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Supporttekniker sökes till Skolverket!

Supporttekniker sökes till Skolverket!

4 november 2024

IT Support Admin

IT Support Admin

4 november 2024

IT-support sökes

IT-support sökes

4 november 2024