OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bygga Sveriges bästa servicedesk?
Nu söker vi dig med en god känsla för service tillsammans med ett brinnande intresse för IT. Viktigast i din nya roll kommer vara att leverera en exceptionellt bra kund upplevelse.
Som supporttekniker hos oss får du arbeta i ett team av passionerade kollegor, i en växande och händelserik atmosfär när vi bygger en helt ny servicedesk. Genom arbetsglädje, gemenskap och utveckling levererar du service i toppklass med en känsla för kvalité. Fusion har 2 år i rad vunnit pris för Sveriges bästa servicedesk och tillsammans med dig vill vi göra det igen.
Du kommer få vara med från start i en ny servicedesk, där du är den första kunderna når när de ringer eller mailar in sitt ärende och det är därför viktigt att vara serviceminded och en problemlösare. Allmänna arbetsuppgifter är att ta emot och registrera ärenden, kategorisera dem och lösa de problem du kan via telefon eller mail. Du driver ärenden och löser dem självständigt, i de fall det behövs ser du till att de hamnar hos rätt person.
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:
• Supporta slutanvändare i IT-relaterade frågor
• Felsökning av nätverk och skrivare
• Felsökning av mjuk och hårdvaruproblem
• Registera alla ärenden i ärendesystem enligt fastslagen rutin
• Skapa/ta bort användarkonton samt administerar behörigheter
Vi söker dig som har:
• Gymnasiekompetens, med fördel inom IT, eller tidigare erfarenhet från IT-support,
• Kreativitet och förmåga att förbättra, testa och utvärdera, samt lösa problem,
• Kunskap inom exempelvis Windows Server, Active Directory, Microsoft 365 samt nätverk och hårdvara,
• Förmåga att obehindrat kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska
Detta är en konsultroll där du kommer vara anställd av Fusion Support och arbeta i servicedesk tillsammans med kollegor från Fusion ute hos kund.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi ser fram emot att träffa dig!
Övrig information
Start: Omgående
Omfatting: Heltid, vardagar måndag-fredag
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Sveriges bästa support med individen i fokus.
Vi på Fusion är ett ungt, IT support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.
På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.
Hos oss på Fusion är gemenskapen viktig. Vi genomför regelbundet aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.