OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och skapa framtidens hem tillsammans med våra hyresgäster? Vi söker nu två säljkoordinatorer till Uthyrningsavdelningen. I rollen kommer du att på ett hållbart sätt skapa hem utifrån både kund- och underhållsbehov. Denna roll kräver att du är flexibel, trygg i att kunna ta beslut samt att du är en lagspelare.
Hos oss på HFAB arbetar vi med mer än bara fastigheter - vår vision är att skapa hem för ett bättre liv idag och imorgon!
Arbetsuppgifter
I rollen som säljkoordinator kommer du att arbeta med hyresgäststyrt underhåll och hyreshöjande val. Dina arbetsuppgifter inkluderar avflyttningsbesiktningar, beställningar, kvalitet- och uppföljningsarbete samt statistik. I rollen är du en viktig lagspelare med ständiga kontakter såväl utåt med kunder, leverantörer som inåt med kollegorna.
Egenskaper och kvalifikationer
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du som person är intresserad av att möta kunden. Att du drivs av att leverera resultat och att arbeta stukturerat och metodiskt.
Du har eftergymnasial utbildning inom fastighet, bygg och/eller sälj inom byggvaror/ytskikt eller erfarenheter som arbetsgivaren finner likvärdig. Du har erfarenhet av kundbemötande gärna ifrån bygg-/fastighetsbranschen. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt och håller tidsramar. Det är också viktigt att du har en ekonomisk förståelse.
Som person trivs du med att hitta helhetslösningar, bygga relationer och samarbeta. I rollen är det självklart att ditt arbete präglas av vår värdegrund: vi utvecklas tillsammans och vi tänker nytt och hållbart.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som en hjälpsam lagspelare på HFAB blir du delaktig i arbetet att utveckla framtidens hållbara samhälle. På HFAB värdesätter vi egna initiativ och uppmuntrar handling: vi tycker det är bättre att våga göra fel och lära sig än att stå still. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på HFAB, vi erbjuder dig möjlighet att växa i din roll och ordnar aktiviteter för att stärka gemenskapen inom bolaget. Vi tror du kan ha roligt på jobbet hos oss – för att ha roligt är viktigt, jobbet är en stor del av livet!
Du har B-körkort.
Meriterande om du behärskar fler språk.
Vi erbjuder två tjänster, en tillsvidareanställning samt en tidsbegränsad anställning under en 12 månaders period.
Tillträde enligt överenskommelse, vi tillämpar provanställning. Första intervjuer planeras att hållas via Skype/Teams under onsdag och torsdag vecka 17.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet.
Halmstads Fastighets AB ägs av Halmstads Kommun. Bostadsbolaget
omsätter drygt 750 miljoner kronor och har cirka 130 anställda.
Fastigheterna, som består av drygt 10 500 lägenheter och lokaler,
värderas till cirka 12 miljarder kronor.
Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,
Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388