OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på BRA siktar fortsatt framåt och uppåt för att vara det självklara valet i att knyta samman vårt avlånga land! Med klimateffektiva flygplan, biobränsle i tanken och elflyg inom en snar framtid jobbar vi för en hållbar framtid där alla kan fortsätta mötas och utvecklas runt om i Sverige.
Nu söker vi på BRA fler nyfikna och dedikerade kollegor som tillsammans med oss vill utvecklas och vara med och välkomna våra kära resenärer!
BRA flyger främst inrikes i Sverige, men har även uppdragsflygningar både nationellt och internationellt runt om i Europa.
Om tjänsten:
Inom BRAstationsverksamhet möter du resenärer öga mot öga under check in och boarding. Vår stationsverksamhet på Bromma flygplats hanterar resenärer ifrån hela Sverige som ska checkas in och komma ombord på våra flygplan på ett enkelt och smidigt sätt med hjälp av vår personal. I uppdraget kan det även ingå handling av andra flygbolag.
I rollen som Customer Service Agent Bromma Airport träffar du resenärer från hela Sverige. Arbetstiderna är växlande och ingen dag är den andra lik något du tycker är spännande! Som Customer Service Agent måste du därför vara nyfiken och prestigelös med hög arbetsmoral och engagemang.
Vidare är du social och har alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du gillar att arbeta tillsammans i team och har lätt för att samarbeta. Du, tillsammans med dina kollegor, löser de olika uppgifter och utmaningar som uppstår på ett flexibelt sätt – alltid med kunden i fokus!
Vem är du:
Vi ser att du har en minst 3-årig gymnasiekompetens och 1-2 års arbetslivserfarenhet, gärna inom service. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat inom kundservice på flygplats tidigare.
Stor vikt sätts på personlig lämplighet. Ditt engagemang och drivkraft samt ansvarstagande kommer vara vägledande och central för rollen. Då det kan förekomma ensamarbete behöver du känna dig trygg i din egen förmåga att arbeta självständigt. Du är kundorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Att förstå ”det lilla extra” och fingertoppskänsla är självklart för dig.
Vi erbjuder en spännande tjänst i en dynamisk och förändrerlig miljö samt kollektivavtal med hållbara och konkurrenskraftiga villkor. Efter 6 månaders anställning erbjuder vi förmånliga resor via MyID Travel samt möjlighet att hyra semesterlägenheter på Mallorca till självkostnadspris.
Låter det BRA? Så här ansöker du:
Skicka in din ansökan innehållandes CV och personligt brev senast den 14 mars. Tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag
Tjänsterna är på deltid (80%) och provanställning tillämpas.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss som är ansvariga för rekryteringen via stationsrekrytering@flygbra.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via vanlig post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Arbetschef Thomas Börjesson