OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Du är Vimlas röst mot våra användare och på samma sätt blir du användarnas röst mot Vimla. Genom ditt arbete i supporten kommer du att lära känna våra kunder och vad som är viktigt för dem. Med den kunskapen kommer vi tillsammans att sträva mot att bli ännu bättre och hitta kreativa nya lösningar. Våra kunder är enormt viktiga för oss då de även är våra trogna ambassadörer och därför vill vi ta hand om dem på allra bästa sätt. Av samma anledning ställer vi väldigt höga krav på varandra i både vår service, vår kommunikation och vår kundnöjdhet.
Som person är du är engagerad, nyfiken och ser varje individ och dess behov på nytt – en serviceinriktad problemlösare helt enkelt. Du är positiv, noggrann, driven och stresstålig. Du är administrativt effektiv och gillar att arbeta i ett högt tempo. För att vara framgångsrik i denna roll behöver du ha förmågan att balansera effektivitet och noggrannhet.
Tjänsten är en del av en inledande bemanningslösning. Du blir då anställd av 2Complete och arbetar som konsult hos Vimla. Anställningen inleds med en tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning.
Om företaget
Vimla är en lite annorlunda mobiloperatör. Vi ägs av Telenor, men vi drivs av våra användare. Låter det intressant? Det är det. Vi vill ha människor som brinner för det de gör, att hjälpa människor, och som tror på Vimlas grundidé – "att allt blir lite bättre om man gör det tillsammans". Det är viktigt att känna så, speciellt i en så konkurrensutsatt bransch som vår. Vi drivs av snabb och användarvänlig förändring (även på måndagar). Vi är en liten mobiloperatör som gillar att tänka stort. Vi jobbar med att hjälpa Vimlas användare genom skriven kommunikation – chatt och sociala medier. På Vimla arbetar kundsupporten mellan 08-17.
Din profil
Vi behöver dig som älskar service. Du kommer att bli en del av ett drivet, glatt och motiverat team och vi vill givetvis att du trivs och vill bidra på samma sätt. Vår support arbetar primärt med chatt, mail och sociala medier men även ibland via telefon. Det innebär att du trivs i en sådan roll, har god telefonvana från tidigare supportyrke. Vidare är det högt meriterande om du har tidigare säljerfarenhet. Du har lätt för att sätta dig in i nya IT-miljöer och system. Våra kunder skriver främst på svenska och engelska. Du behöver därför kunna skriva obehindrat på båda språken.
Vi vet att det finns glada och duktiga medarbetare från alla typer av bakgrunder med olika erfarenhet. Om du tycker att detta yrke känns rätt för dig, tittar vi gärna på din ansökan.
Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sarah Lindgren, sarah.lindgren@2complete.se eller 076-875 11 46.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson