VIP Business Support Agent, kundtjänst för Telekomkoncern

VIP Business Support Agent, kundtjänst för Telekomkoncern

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven medarbetare med hög servicekänsla för ett uppdrag hos vår kund som tillhör en av Nordens största koncerner med flera stora bolag inom Telekom, Media och TV.

Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta mot dagligen uppsatta mål. I tjänsten kommer du att arbeta tillsammans med ett härligt team med att ge vår kunds största företagskunder (RAM-avtals kunder) service och support på ett professionellt sätt. Du blir den viktiga länken mellan kunden och dess användare av tjänsten, det är därför viktigt att du är mycket noggrann och hängiven dina arbetsuppgifter där du äger ansvaret för din kunds ärende. Du hanterar allt från att ta emot felanmälningar och slutkundssupport, och det finns därmed rum för utveckling i tjänsten.

Arbetsuppgifter:
• Ta mot inkommande samtal och mail från vår kunds största företagskunder
• Administrera och hantera de ärenden som du ansvarar över
• Felsökning och problemlösning
• Vägleda kunden på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon och mail.


Start: Omgående, enligt överenskommelse
Schemalagd arbetstid: Kontorstider, måndag till fredag
Anställning: Vikariat till Juni 2023 (Stora möjligheter till att få en tillsvidareanställning därefter.)
Tjänstgöringsgrad: 100 %
Placering: Huvudkontor i Kista

Möjlighet till att arbeta hemifrån kommer att finnas när man har kommit in i arbetet.


Vem är du?
För att du ska trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare tror vi att:
• Du är en person med hög social kompetens som älskar att ge kunden en god service.
• Du är utåtriktad, driven och jobbar ständigt på att utveckla ditt personliga nätverk
• Du är stresstålig och tycker det är roligt att hantera många uppgifter samtidigt.
• Du har ansvarskänsla, är noggrann och har hög arbetsmoral.


Kvalifikationskrav:
• Du har fyllt 18 år och har slutförd gymnasieutbildning.
• Minst 6 månaders kundservice, telefonväxel eller callcenter erfarenhet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Utöver ovan så bör du gilla att arbeta med ärenden som kan vara komplexa i sin karaktär. Det är mycket meriterande om du har jobbat med telefoni sedan tidigare, men din inställning till att lära dig detta är viktigare. Du ser detta arbete långsiktigt, då vår kund vill ge möjlighet till utveckling utan att man ska behöva byta arbetsgivare.

Är du den vi söker? Vi går igenom ansökningar löpande, så sök redan idag!

Sökord: kundtjänst, teknisk support, service, telefoni, kundservice



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Kundservice AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024