ViPo i Helsingborg söker kundtjänstmedarbetare

ViPo i Helsingborg söker kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

ViPo’s vision (https://www.linkedin.com/company/18229331/admin/) är att vara Helsingborgs framtid inom trygghet/säkerhetstjänster. Trygghet, trivsel, tillit och teamet är våra prioriteringar. Viktiga, inkluderande, professionella och optimistiska är våra ledord.

Som kundtjänstmedarbetare (https://www.vipo.se/vara-medarbetare/) hos oss kommer du att hjälpa våra kunder genom att besvara frågor som kommer via telefon, mail och post. Frågorna kan beröra allt från allmänna frågor om våra tjänster, fakturafrågor, ånger m.m. Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, vilket innebär att du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att hålla en jämn, hög servicenivå.

Kvalitén på ett företags kundtjänst (https://www.reco.se/vipo-sakerhetstjanster) har stor inverkan på kundens upplevelse av företaget. Vi söker därför dig som kommer att ge våra kunder en bra, positiv upplevelse och ett vänligt och professionellt bemötande.

För att trivas i rollen (https://www.linkedin.com/company/visibilitypoint-ab) är det viktigt att du är både flexibel OCH strukturerad. Du brinner för service och försäljning och har förmågan att anpassa dig efter olika kunders frågeställningar. Du vill ge kunder en upplevelse utöver det vanliga!

Vi söker dig som:

Är lyhörd, kreativ och har fallenhet för att hitta bra lösningar på diverse problem.

Är en härlig kollega: en driven, prestigelös lagspelare som trivs bra med att arbeta i team.

Är en självständig "DOer" som inte är rädd för att ta beslut.

Bidrar med positiv energi på din arbetsplats och har en positiv grundinställning.

Är service-minded: kommunikativ, noggrann och stresstålig.

Har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice.



Vi erbjuder dig:

Frihet och eget ansvar.

Möjlighet att bygga upp den bästa tänkbara kundtjänsten.

Varierande dagar och uppgifter.

Utvecklingsmöjligheter. Ditt eget driv avgör vad som händer här näst!



Kravprofil:

Fulländad gymnasieutbildning.

Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete.

Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska.

God kunskap i Officepaketet.

Goda datorkunskaper.



Meriterande:

Erfarenhet av försäljning

Erfarenhet av servicebranschen i stort (restaurang, hotell etc.)

Erfarenhet av arbete i Savedesk

På ViPo supportar och peppar alla avdelningar varandra. Oavsett om det gäller kundtjänst, marknadsföring eller inne/utesälj så är vi ett team som jobbar mot samma mål. Vi är en säljorganisation och säljet samt det goda hjärtat genomsyrar allt vi gör!



Personlig kemi kommer väga tungt i processen då vi är ett team som arbetar nära varandra.

Tjänsten avser heltid.

Rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ViPo Säkerhetstjänster
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2021
  • Ansök senast: 25 juli 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024