OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning
inom finansbranschen. Vi bokar uteslutande möten åt finansiella rådgivare.
Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare.
Exempel på uppdragsgivare som vi arbetar aktivt med idag är Länsförsäkringar och
Söderberg & Partner.
Vi söker en virituell Administrativ assistent. Bokningsservice bokar möten åt finansiella rådgivare och vi gör det här via olika telemarketingbolag som jobbar åt oss som leverantörer. Vi söker nu en Administrativ assistent som ska vara spindeln i nätet. Tjänsten ska utföras från hemmet och du kommer att jobba med leverantörer och anställda i hela Europa och Sverige. Dina arbetsverktyg blir olika programvaror som vi använder för att sköta bokningen så effektivt som möjligt. Arbetsuppgiften består i att bygga kontakt och relation med våra leverantörer och anställda. Både befintliga och potentiella. Du ska utbilda alla bokare. Det viktigaste jobbet är att övervaka verksamheten via olika rapportverktyg. Mäta effekt och resultat löpande. Återrapportera till leverantörer och bokare med feedback om förbättringsåtgärder.
Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper:
- Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och telemarketing.
- Du måste även ha erfarenhet av besöksbokning inom Finans och Försäkring
- Du måste ha haft någon typ av administrativ erfarenhet. Helst inom TM eller försäljning.
- Du ska vara självgående och driven.
- Du ska vara pedagogisk
- Du måste ha goda kunskapar inom system för telefoni, CRM system och excel
- Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk.
Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig
tävlingsinstinkt är du den vi söker.