Virtual Administrator H&M, Stockholm

Virtual Administrator H&M, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I din roll som Virtual Administrator kommer du att arbeta på distans och sköta varierande administrativa arbetsuppgifter och vara stöd till en grupp ledare i H&Ms organisation i Stockholm. Rollen som Virtual Administrator är ett heltidsuppdrag på inledningsvis 6 månader, för rätt person finns stor möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter:

• Administrativ support för Group Leadership och arbete i system såsom - VIM, HRM, ServiceNow etc.
• E-mail support
• Mötesbokning
• Super user i system
• Boka och anordna mindre events and activities (födelsedagar, after works, söka efter och hitta möteslokaler efter specifika behov)
• Support/koordinering av resor
• Lägga beställningar för luncher och fika etc.

Din profil
Vi söker dig med erfarenhet av en liknande roll där du haft en koordinerande supportfunktion med administration, mötesbokningar/events och arbete i olika system. Du är en person som trivs med arbete på distans och har förmågan att känna teamkänsla även om dina kollegor mestadels samarbetar med dig via digitala kanaler.

Du har vidare:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst två års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

För att lyckas i rollen ser vi att du är lättlärd, lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande, kan lösa arbetsuppgifter som kommer ad hoc och ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning, servicekänsla och relationsskapande förmåga bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder.

Intresserad av tjänsten?
Uppdragsstart är den 7 mars fram till den 2 september, för rätt person finns det sort möjlighet till förlängning. Vi behöver ditt CV, ansök via annonsen då vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via email. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryteringschef Marie-Louise Bååth via marie-louise.baath@logent.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nathalie Wiklund

Annelie Engström

Anne von Blixen

Stina Claussen

Anne von Blixen

Ann-Sofie Falkemar
073-3243195
Oscar Andersson
+46 708 - 79 30 31
Love de Val

Love de Val

Patrik Nielsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Logent
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

Hammarby Fabriksväg 29-31, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Fabriksväg 29-31
Stockholm, 12030

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024