OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vision Zero söker nu en IT-tekniker som ska arbeta med support via telefon/remote och på plats hos kund. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge IT-support i 1st Line och 2nd Line.
Kvalifikationer
- Mycket goda kunskaper i Windows Vista och Windows 7
- Mycket goda kunskaper i MS Office
- Goda kunskaper och erfarenhet av Novell GroupWise
- Erfarenhet av olika remotehanteringsverktyg
Detta är ett säkerhetsklassat uppdrag och det krävs att konsulten är svensk medborgare. Uppdraget innebär skifttjänstgöring (24/7)
Personliga egenskaper
Som person är du öppen, glad och positiv. Du har ett engagemang utöver det vanliga och är intresserad och nyfiken samtidigt har du hög integritet. Du är trygg i dig själv och trivs med att samarbeta med andra.
Arbetstider och anställningsform
Heltid, tillsvidare, anställd som konsult hos Vision Zero.
Lön
Enligt överenskommelse.
Tillträde
Omgående
Ansökan
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt till jobb@visionzero.se. I din ansökan ska du bifoga ditt CV tillsammans med ett personligt brev där du beskriver varför just du skulle passa för rollen som IT-tekniker.
Vision Zero är ett IT-konsultföretag med IT Service Managementspecialister. Konsulterna är specialister inom IT-support och Service Desk och arbetar inom tre områden; Management Consulting, Sourcing av Service Desk/Help Desk samt Interim Management av ITIL-roller i Service Desk. Företaget startades 2006 och vi har verksamhet i Stockholm, Göteborg och Sollefteå.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.