OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är kunnig personal som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att i första hand sälja och marknadsföra Hertz produkter via telefon, chatt och mail samt att ta hand om våra kunder kunder på bästa möjliga sätt. Du kommer att vara en viktig och självklar kontakt för våra kunder, nätverk och samarbetspartners.
Utbildning och erfarenhet
Tidigare erfarenhet från serviceyrken och/eller försäljning ser vi som mycket meriterande.
Utbildning sker internt.
Personliga Kompetenser
Du som söker ska vara positiv och resultatinriktad med sinne för att hjälpa vår kund och lösningsorienterad. En förmåga att entusiasmera dina medarbetare ser vi som en fördel. Våra kunder är vana vid god service så erfarenhet från branschen är en merit, liksom tidigare erfarenheter av försäljning. Du ska lägst ha gymnasiekompetens och behärska svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Vi erbjuder dig
En stor möjlighet för personlig utveckling och att bygga en spännande framtid inom företaget, samt goda förutsättningar till att må bra. Som medarbetare hos oss har du tillgång till friskvårdsbidrag och andra förmåner via Benify förmånsportal, kollektivavtal (Almega-Unionen), tjänstepension m.m. För oss är det viktigt att våra medarbetare har rätt förutsättningar för att påverka, må bra och utvecklas.
Anställningsvillkor
Anställningen avser viss tids anställning på heltid 100% start omgående till och med den 31 december 2020 med möjlighet till förlängning.
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden.
Sista ansökningsdag är den 17 Juli 2020.
Vi vet att kunnig personal skapar vår framgång och att vägen dit handlar om den service vi ger våra kunder. För att vi ska vara säkra på att vi arbetar rättvist och kompetensbaserat i vår rekrytering vill vi att du är beredd på att tidigt i processen genomföra personlighetstester som mäter några för oss viktiga egenskaper. Utifrån testerna och dina övriga kvalifikationer kommer vi gå vidare med de personer som vi ser har bäst förutsättningar att lyckas hos oss.
Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50