OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Det var år 2006 som initiativtagarna till Vitamin Well upptäckt saknaden av ett modernt, nyttigare och välsmakande alternativ till läsk och söta juicer. Vitamin Well AB är ett svenskt företag med en affärsidé att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten och 2008 lanserades de första produkterna i Sverige via Apoteket. Sedan dess har Vitamin Well AB vuxit och består i dag av tre varumärken; Vitamin Well, NOBE aloe vera och NOCCO (No carbs Company) som alla säljs i både dagligvaruhandeln och servicehandeln. På kontoret i Kungsholmen arbetar ett trettiotal personer och inom företaget arbetar även ett trettiotal utesäljare.
Om rollen:
Vitamin Wells exportavdelning växer och de är nu på jakt efter en person med ansvar för administration kring vårt internationella sälj-team. En ”spindeln i nätet” mellan Vitamin Wells säljare och våra distributörer runt om i Europa. Dina arbetsuppgifter skulle inkludera hantering av frågor främst relaterade till försäljning, logistik och produktsortimentet, samt allmän administration rörande Vitamin Wells exportmarknader.
Arbetsuppgifter inkluderar även:
- Orderhantering
- Administration av produktinformation
- Kundsupport
- Stöd till budgetarbete och uppföljning
- Fakturahantering
Krav och önskemål:
Då du kommer jobba med kundsupport i olika former bör du vara servicefokuserad, drivas av ett högt tempo, dynamisk arbetsmiljö och vara organisatoriskt lagd. Att du är en bra kommunikatör i både svenska som engelska i såväl tal och som skrift är en självklarhet. Ett visst sinne för siffror kommer underlätta då rollen inkluderar support av budgetsammanställning och prognosarbete.
Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet från administrativt arbete, inom t.ex. kundservice eller orderhantering samt har grundläggande kunskaper i MS Excel . Förståelse för FMCG-branschen är meriterande.
Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett expansivt företag där du får vara med på företagets resa framåt i en energirik miljö. Du får arbeta internationella kunder och ser det som en möjlighet och spännande utmaning. Du kommer in i ett företag med en stark gemenskap och ett driv där mycket är på gång. Detta är en tjänst för dig med rätt inställning som trivs med att arbeta i ett högt tempo och med en passion där du får eget ansvar!
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Detta är en direkt rekrytering, anställning kommer alltså att gå direkt via Vitamin Well.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Olivia Bergström på olivia.bergstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445