Vizzit söker en supporttekniker som vill ta steget mot utveckling

Vizzit söker en supporttekniker som vill ta steget mot utveckling

Arbetsbeskrivning

Vi på Vizzit utvecklar verktyg för analys och underhåll av olika webbplatser på marknaden. Våra produkter och tjänster är baserade på SaaS (Software as a Service)-teknik, där kunder abonnerar på våra tjänster. All utveckling, från backend till frontend, sker internt, vilket ger dig insyn i hela utvecklingsprocessen.
Din arbetsdag inkluderar att hantera supportärenden från både privata och offentliga kunder. Du arbetar självständigt, främst med ärenden som kräver ändringar i systeminställningar, PHP-skriptning och ibland SQL-query för databasåtkomst. Kundkontakt är en del av jobbet och ske i huvudska via supportsystem. Ibland kommer du behöva kontkat kunden via telefon men det är väldigt sällan. Självklart finns det kollegor till hands för stöd och hjälp i ditt arbete.
För att trivas som supporttekniker behöver du ha erfarenhet av kundkontakt och support, kunskaper i PHP samt väldigt goda muntliga och skriftliga färdigheter på svenska. Ytterligare kunskaper i JavaScript och SQL-queries är en fördel och kan läras upp. Vi tror att du är i början av din karriär och letar efter en plats där du kan möta varierande utmaningar, lära dig nya färdigheter och växa som person. Välkommen till Vizzit!
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vizzit International AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2024
  • Ansök senast: 30 april 2024

Postadress

Ynglingagatan 12, 1 tr
Stockholm, 11346

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024