Volvo Parts Planner - Admin

Volvo Parts Planner - Admin

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Är du intresserad av design och uppkopplad bilteknik? Delar du vår passion för människor, miljö och vår strävan att skapa en överlägsen körupplevelse? Produkt och kvalitet är platsen för dig att blomstra.

På Forskning och utveckling inom produkt och kvalitet kommer du att vara en viktig bidragsgivare till nästa generations enastående lyxbilar från Volvo. Du ingår i ett team som tillsammans med andra team runt om i världen skapar innovativ människocentrerad bilteknik som gör livet mindre komplicerat och roligare för människor.

Infotainment är ett av de snabbast växande områdena inom fordonsindustrin idag. Konkurrensen är inte bara begränsad till traditionella fordonskonkurrenter. Innovativa och snabbrörliga företag som Apple och vår samarbetspartner Google har ett starkt inflytande på konkurrensen. Volvo Cars lanserar framgångsrikt banbrytande förarinteraktions- och infotainmentlösningar och strävar efter kontinuerlig framgång.
iCAR-gruppen ansvarar för att utveckla, bygga och underhålla testobjekt som används av alla team i Connected experience för mjukvarutestning och utveckling. Främst delsystemriggar, automatiska HIL-riggar och bilar.

Du kommer att ingå iCAR Order-teamet, detta teamfokus är att lägga beställningar och hantera material som används för att bygga och underhålla uppkopplade upplevelseprogramvarutestobjekt, såsom nya HW-versioner av bil-ECU och vajer för bänkriggar. Samt arbeta nära andra delar av Volvo och leverantörer för att vara uppdaterad på information.

Dina arbetsuppgifter:

• Orderingång/beställningar
• Leverantörskontakt
• Inventering och materialhantering
• Uppdatering av orderstatus
• Förbättring av kommunikation och transparens
• Planering och samordning

Omfattning och arbetsplats:
* Torslanda
* 100% heltid
* Arbetstider: 8-17, måndag-fredag (fast schema)


Kvalifikationer och egenskaper:
• B körkort
• Flytande engelska (i tal och skrift)
• Volvoerfarenhet är meriterande
• Kommunikativ
• Ansvarsfull
• Kooperativ
• Engagerad

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSX arbetar du i en kultur med stora möjligheter att växa och utvecklas både personligt och professionellt. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt, globalt företag där du samarbetar med bilbranschens specialister och även får möjlighet att vara en del av framtidens bilindustri. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.
Besök gärna www.msxi.com för mer information.


Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via vårt ansökningssystem med CV och personligt brev. Vi accepterar inte ansökningar via andra webbplatser eller via e-post. Alla ansökningar behandlas löpande. #LI-VH2

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024