Volvo Parts Planner - Technical

Volvo Parts Planner - Technical

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Är du en erfaren teknisk redaktör eller är en skicklig administratör? Är du noggrann, framåt och drivs av att ständigt kunna förbättra processer? Då är det dig vi söker!

Vi letar efter en teknisk aftersales administratör till vårt växande team baserat på Volvos huvudkontor i Göteborg. Som teknisk administratör kommer du underhålla och redigera teknisk information med avseende på språkanvändning, läsbarhet och terminologi.

Dina arbetsuppgifter:
• Delta i och bidra till kontinuerlig processutveckling och förbättring av processer och verktyg.
• Granska och släpp diagnostisk information enligt relevant process.
• Rapportera kvalitetsavvikelser som påverkar kvalitet och tid till produktägaren.
• Delta i teammöten och forum kring processer och verktyg som används av teamet.
• Initiera översättnings- och illustrationsbeställningar för diagnostisk information.
• Undersöka möjligheter till förbättringar och föreslå förändringar av processer och verktyg.
• Kommunicera och samarbeta med andra funktioner inom företaget.

Omfattning och arbetsplats:
* Torslanda
* 100% heltid
* Arbetstider: 8-17, måndag-fredag (fast schema)


Kvalifikationer och egenskaper:
• Väl utvecklad förmåga att förstå och redigera teknisk information.
• Bra datorkunskaper och förmåga att lära sig nya system.
• Vilja att omfamna det agila tänkesättet och anamma dess principer och praxis.
• Erfarenhet av fordonsrelaterad informationshantering är meriterande.
• Erfarenhet av datadriven affärsutveckling är meriterande.
Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSX arbetar du i en kultur med stora möjligheter att växa och utvecklas både personligt och professionellt. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt, globalt företag där du samarbetar med bilbranschens specialister och även får möjlighet att vara en del av framtidens bilindustri. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.
Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via vårt ansökningssystem med CV och personligt brev. Vi accepterar inte ansökningar via andra webbplatser eller via e-post. Alla ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024