Volvofinans Bank söker medarbetare till en av Sveriges bästa Kundservice

Arbetsbeskrivning

Välkommen att hänga med på en superspännande resa med oss och våra ägare Volvo Cars och Svensk Volvo- och Renaulthandel. Vi utvecklar och förnyar för nästa generations mobilitets- och bilnyttjartjänster på den svenska marknaden och med konkurrenskraftiga finansiella produkter som billån, leasing och abonnemang möjliggör vi våra kunders bildrömmar. Med vår tjänst CarPay kan kunderna betala med mobilen, få insikter och upptäcka nya erbjudanden. Vi bygger den digitala mobilitetsbanken med kundlöftet om en Smartare bilekonomi.

Brinner du för att hjälpa människor och lösa problem? Tycker du att teamwork är det bästa som finns? Då passar du verkligen in hos oss. Vår inställning är att kunden alltid ska vara i fokus och vi tycker att det är viktigt att kundresan är så enkel som möjligt. Därför jobbar vi konstant med att förbättra oss genom att ta in insikter och lyssna av våra kunder.

Om rollen

Som handläggare på Kundservice arbetar du med kundvård och merförsäljning. Till exempel kommer du att:


• Guida kunder i allt från fakturering, registrering och uppläggning av lån/krediter till bortglömda pinkoder
• Sälja in våra tilläggstjänster för att leverera ännu bättre upplevelse och service
• Agera teknisk guide i digitala gränssnitt som app och hemsida samt säkerställa en kvalitativ och snabb lösning på kundens problem

Som handläggare på Kundservice ingår du i ett team bestående av 35 engagerade och kunniga kollegor. Stämningen är härlig och vi ser till att roligt tillsammans som ett lag. Till din hjälp i vardagen finns coacher och teamledare och det finns stort utrymme att växa i rollen genom nya kunskaper och utmaningar. Vi uppmärksammar prestationer och firar gärna lite extra vid goda resultat.

För att du ska trivas tror vi att du


• Har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete
• Har ett genuint intresse för kunder och service
• Är duktig på att uttrycka dig väl i tal och skrift
• Har läst minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande
• Har tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll

Vi erbjuder dig

Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans där vi nu också adderar Passion och Innovation som två viktiga element i vår kulturplattform framåt. Vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter centralt beläget i nyrenoverade lokaler på Bohusgatan i Göteborg samtidigt som vi utvecklar vårt nya ”way of working” där en mix av arbetsplatser inklusive hemmakontoret är en naturlig utveckling för oss. Vi tror på att nyttja möjligheterna inom digitaliseringen och hybridkontoret för att skapa en kreativ, utvecklande och inte minst hållbar arbetsmiljö för dig att trivas och utvecklas i.

Vi väntar på din respons

Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då vill vi att du skickar din ansökan senast den 10 juni, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vår Kundservicechef Linda Pedersen på telefon 031-83 88 87.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Volvofinans Bank AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Besöksadress

Ynglingagatan 14
None

Postadress

Ynglingagatan 14
Stockholm, 11347

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024