OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker därför fler kompetenta medarbetare! Gillar du att arbeta med service, försäljning, kundkontakt och strävar efter att alltid leverera med hög kvalitet är det kanske just dig vi söker?
Som servicerådgivare hos oss har du daglig kontakt med våra kunder. Du vägleder kunden i tekniska frågor, bokar tid och upprättar kostnadskalkyler. Du hanterar telefon, garantifrågor samt fakturering och din uppgift är att alltid se till att kunden blir nöjd med vårt sätt att lösa deras ärende. Rollen innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar det dagliga arbetet på verkstaden. Tillsammans arbetar vi för att överträffa våra kunders förväntningar.
Vi erbjuder
• En möjlighet att arbeta med ett av marknadens ledande bilmärken
• Ett självständigt arbete i en spännande och expansiv organisation
• Kontinuerlig utbildning för din utveckling i yrket
• En arbetsplats med en stark kultur som
kännetecknas av vår värdegrund: Öppen och Ärlig, Omtänksam, Initiativrik och
Tydlig
Vi söker dig som har
• B-körkort
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet från serviceyrke och försäljning med kundkontakt
• Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter.
Meriterande om du tidigare arbetat i system som Kobra och Cabas
För att fungera i rollen som servicerådgivare bör du trivas med att mycket händer runtomkring dig samtidigt. Du följer rutiner och processer vilket ställer krav på att du är strukturerad och gillar ordning och reda. Som person är du öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och medarbetare. Att ge god service och hitta lösningar som gör kunden nöjd är en självklarhet för dig!
Är du intresserad av ett utvecklande och stimulerande arbete – välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.