OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrikompetens i Östergötland AB
Om oss
<I>Industrikompetens ägs av Industri och kommuner och jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Vi arbetar brett, från omställning, arbetarbemanning och personalförmedling till rekrytering. Vi engagerar oss i utbildningsfrågor och lärlingsprogram, etablerar kontakter mellan företag och studenter och verkar för nätverk mellan våra kundföretag. Alltid med stort, personligt engagemang
</I>
Dina arbetsuppgifter
- knowledge of the main accounting tecniques: Accruals, Prepaid Expenses, Balance Sheet Reviews, P&L Analysis
- knowledge of VAT\Intrastat process
- knowledge of payroll taxes
- knowledge of income taxes (deductible expenses, etc),
- knowledge of SAP R3 and Microsoft Office (mainly Excel and Word)
- previous experience in similar position
- management of a legal entity is a plus
- preferably a bachelor degree
- good English skills: written and spoken
Din profil
The successessful candidate have experience in similar position, are flexible and a teamplayer. You will work in a international invironment and like to reach goals.
Ansökningsförfarande
Apply online or email yor CV to : lotta.hoff@industrikompetens.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23