OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av webbadministration och ett intresse för just intranät? Drivs du av att arbeta i projekt?
Perfekt, nu har vi en möjlighet som webadministratör på ett spännande projekt i Jönköping. Ta chansen att börja på nytt jobb efter semestern och utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor!
Tjänsten är på konsultbasis och börjar 22 Augusti, sedan pågår uppdraget till sista november med goda möjligheter till förlängning för rätt person.
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som Webbaministratör arbetar du med att hjälpa företagets kund med en förflyttning till deras nya mer moderna intranät.
Därtill hanterar du all verksamhetskritisk information som finns på det äldre intranätet. Inom detta projekt är du ansvarig för arbetet att skapa förutsättningar för samt hålla samman förflyttningen av kvarvarande viktig information till det nya intranätet eller alternativa lagringsplatser för att säkerställa att verksamheternas tillgång till informationen kvarstår när det gamla intranätet avvecklas vid årsskiftet.
Vidare utvecklar du nya webbplatser, så kallade ”Arbetsplatsytor” på det nya intranätet och konfigurerar dessa tillsammans med ditt team. Du får en viktig roll där du kommer att utgå från innehållsansvarigas och redaktörers behov med stor insikt i helheten.
Vem är du?
För detta uppdrag krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt har dokumenterad erfarenhet av likvärdigt arbete. Arbetet kräver att du till viss del är på plats hos kund i Jönköping, uppskattningsvis hälften av tiden kan utföras remote. Vi ser det som starkt meriterande med erfarenhet av EpiServer/Optimizely.
Som person är du en duktig kommunikatör och informatör som självständigt tar dig ann arbetsuppgifter med stort ansvar och struktur. Detta innebär att du självmant driver på ditt eget arbete och tar initiativ för att driva dina projekt framåt. Vidare har du en god problemlösningsförmåga och trivs väl i samarbeta med andra.
Om verksamheten
Att hitta rätt person till rätt plats - det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar chefer och specialister till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Poolia vet du att vår process är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.
Varmt välkommen med din ansökan. Ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson
Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
Jane Carlsson
036- 17 32 66