OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en webbadministratör / projektsamordnare för ett längre uppdrag hos ett informationsföretag i centrala Stockholm. Vår kund är ett etablerat svenskt företag och arbetar med informationstjänster för aktörer inom en specifik bransch. Tjänsten Webbadministratören / projektsamordnaren är placerad på företagets redaktionsavdelning. Uppdraget är på heltid i cirka 1 år med start omgående (uppehåll under juli). Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter Som webbadministratör / projektsamordnare kommer du delta i olika webbprojekt på både företagets externa webbplats och egna hemsida där du ansvarar för: * att operativa detaljer och aktiviteter dokumenteras, samordnas och utförs enligt uppsatta tidsplaner * kontinuerlig uppdatering webbtjänsten med kommersiella erbjudanden * administrationen av webbtjänstens sökindex och företagskatalog Kvalifikationer För att passa för tjänsten som webbadministratör / projektsamordnare ser vi att du har: * utbildning inom webb eller information * erfarenhet av att arbeta med administration och uppdatering av webbtjänster (gärna inom sök- och katalogområdet) * erfarenhet av aktivt etablerande av interaktiva tjänster är meriterandeDet är viktigt att du är en person som har driv och får saker att hända samtidigt som du självklart är noggrann och ansvarsfull. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719