Webhelp i Östersund söker en Real Time Manager!

Webhelp i Östersund söker en Real Time Manager!

Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic utökar nu med en Real Time Manager till Com Hem. Är du personen vi letar efter?

OM TJÄNSTEN SOM RTM:

Som Real Time Manager analyserar och proaktivt planerar du dagen utifrån de förändringar som sker i uppdraget med målet att på ett, för Webhelp Nordic optimalt och effektivt sätt, säkra avtalade service levels. Det innebär bl.a. att du hanterar frågeställningar som är kopplade till bemanningsschemat, ärendevolymer och aktuella händelser. Du kommer arbeta brett med många kontaktytor, bl.a. med advisors, Team Managers och kund.

Utöver att säkerställa kraven på servicenivåer har du också förståelse för andra viktiga nyckeltal som är kopplat till att leverera kundservice i världsklass! Du kommer rapportera till uppdragets Head of Operations.



ARBETSUPPGIFTER:

- Att i realtid fördela arbetsuppgifter på ett optimalt sätt samt säkerställa att de utförs.
- Att kontrollera att agenter använder rätt Other Status och följer sitt schema.
- Att säkerställa, för aktuell tidpunkt, en optimal bemanning
- Att ha tät dialog med teamledare om bemanning och uppföljning
- Att ta emot sjukanmälningar
- Att hantera schemafrågor från medarbetare kring bl. a frånvaro, ledigheter och ändringar
- Att proaktivt vidareutveckla processer och rutiner relaterade till rollen
- Att följa krisplansrutin vid krissituationer
- Att dokumentera vad som händer under varje arbetspass




VI SÖKER DIG SOM HAR...

- Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A.
- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
- Goda kunskaper i Excel och MS Office.
- Lätt för problemanalys, planering och organisering.




START: 2020-08-31

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2020
  • Ansök senast: 28 augusti 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Enhetschef kontaktcenter, stab och utveckling

Enhetschef kontaktcenter, stab och utveckling

28 november 2024

Gruppchef Tentamensavdelningen

Gruppchef Tentamensavdelningen

28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024