Webhelp söker dansk eller finsktalande kundtjänstmedarbetare i Stockholm

Webhelp söker dansk eller finsktalande kundtjänstmedarbetare i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du danska eller finska som första eller andra språk? - Då kan du vara den vi söker till uppdraget hos vår kund Unilever i Solna!

Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Webhelp Nordic jobbar med Unilever, ett välkänt företag som agerar för ett flertal olika företag inom livsmedel. Vi söker dig som tillsammans med oss på Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumtionsvaror. De marknadsför fler än 400 varumärken i drygt 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Det är ca en tredjedel av jordens befolkning som väljer något av Unilevers varumärken som Lipton, Knorr, Dove och Hellmann´s eller bland ikoniska märken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens främsta 50 varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Miljön hos Webhelp genomsyras av serviceanda och resultatfokus. Främsta fokus ligger på kvaliteten för de inkommande samtal, mail och chatt som kommer från de nordiska konsumenterna. Vi tror att du som söker är en kommunikativ och lyhörd person som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Det är för denna position och detta uppdrag ett krav att du har goda kunskaper i något annat nordiskt språk än svenska.

Första tiden på Webhelp:

Din anställning påbörjas med en utbildning där du kontinuerligt kommer få coaching - allt för att du ska ha alla verktyg som krävs för att lyckas! Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där du kommer att få en bra grund att stå på inför din kommande karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

VI SÖKER DIG SOM...

.. har en positiv attityd och lätt för att lära nya saker. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och lätt anpassar dig till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med.

Du bör vara kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga. Vi vill att du, likt oss, ska vilja sträva efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Krav för tjänsten:

- Godkända gymnasiebetyg i engelska och svenska A (5 eller 1)
- Mycket goda språkkunskaper i danska eller finska, muntligt som skriftligt
- Goda kunskaper i engelska, både muntligt som skriftligt
- God datorvana
- Fyllt 18 år

- Finns ej med i belastningsregistret


Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande!

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Vår arbetsplats präglas av god stämning, teamwork och kundservice i världsklass! För dig som är kreativ, arbetsam och målinriktad finns alla chanser att nå nya tjänster, på Webhelp är vi duktiga på att skapa goda interna utvecklingsmöjligheter.

- Fast lön enligt kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Språktillägg


START: Flexibelt enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Måndag-Fredag 08:00-16:30

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-09-10

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english #danish #finnish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 september 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024