Webhelp söker en affärsdriven och analytisk Process Manager!

Webhelp söker en affärsdriven och analytisk Process Manager!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Tjänsten som Process Manager för teknisk support innebär i stor uträckning självständigt arbete efter både interna och externa krav på snabb leverans med hög kvalitet. Ditt arbetssätt präglas därför av eget driv, god metodik och ett ständigt resultatfokus. Ditt mål blir att säkerställa att vi arbetar på bästa möjliga sätt (efter Best Practice inom branschen) för att uppnå hög service, produktivitet och kvalitet jämfört med andra inom branschen (high performing benchmarks). Du är en van användare av Excel och har en fallenhet för att göra analyser och bygga businesscases.

Vidare är du van att arbeta nära en uppdragsgivare och kan agera både intern och extern kravställare. Du kommer att vara Webhelps expert inom processområdet och agera kravställare och förändringsledare för att tillsammans med klienten uppnå ständiga förbättringar.

Som Process Manager blir du en viktig teammedlem i uppdragets ledning med egna ansvarsområden. Vi förväntar oss att du brinner för kunder, våra medarbetare och därför söker nya förbättringar och lösningar som bidrar till utveckling av verksamheten. Du bidrar till teamets och ditt lärande genom att utbyta kunskaper och erfarenheter med teamets medarbetare på löpande basis.

Ansvarsområden

- Driva förbättringsarbete och utveckling av processer inom teknisk support i nära samarbete med klienten och andra interna resurser såsom Quality Manager & Insight Manager.
- Du kommer att vara en kravställare mot klienten som är ägare av många processer inom uppdraget.
- Projektleda, utvärdera och implementera nya arbetssätt och processer.
- Kontaktperson för uppdragsgivarna vad avser processer inom Telenors tekniska support.
- Leda och delta i förändringsprojekt inom Webehelp samt i projekt mellan Webhelp och uppdragsgivaren Telenor.
- Säkerställa att processer stödjer de uppsatta kraven på kvalitet, kundnöjdhet och andra viktiga måltal.
- Leda, utveckla samt genomföra audit på processer.


Vi söker dig som

- Innehar en mycket god kommunkationsförmåga, såväl muntligen som i skrift.
- Har en god förmåga att planera och organisera ditt och andras arbete.
- Är en analytisk och resultatdriven problemlösare.
- Är självgående i ditt arbete samt lyhörd för andra parters input i processerna du hanterar.
- Har mycket goda kunskaper i Office-paketet, primärt i excel.




START: 2022-04-07
PLACERINGSORT: Umeå
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Förtroendearbetstid
LÖN: Individuell lönesättning
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-03-18

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef:
Operations Manager, Daniel Sandström daniel.sandstrom@webhelp.com

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Utredare/ Analytiker

Utredare/ Analytiker

25 november 2024

Insights Analyst

Insights Analyst

20 november 2024

Analytiker

Analytiker

19 november 2024