Webhelp söker en Operations Manager till SJ!

Webhelp söker en Operations Manager till SJ!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och vill utveckla dina kunskaper på ett expansivt nordiskt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en Operations Manager till vår kundservice för SJ.


OM TJÄNSTEN

Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager på SJ innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, operativa och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.



VI SÖKER DIG SOM...

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser gärna att du är en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice. Då denna roll opererar i en föränderlig bransch krävs det att du som person är proaktiv och har en god förståelse för verksamheten i sin helhet.



EXEMPEL PÅ PRAKTISKA ARBETSUPPGIFTER:

- Personalansvar för våra ledare som innebär bl.a. medarbetarsamtal och lönesättning, men framförallt att utveckla och stötta våra Team Managers i deras eget dagliga personalarbete
- Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen
- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kunduppdraget
- Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren




KVALIFIKATIONER:

- Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken
- En mycket god social och verbal förmåga.
- God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
- Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap
- Meriterande med erfarenhet av distansledarskap.


START: Asap enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Organisatoriskt tillhör du Webhelps kontor i Ånge, arbetet kan utföras delvis hemifrån

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Vardagar kontorstid, förtroendearbetstid

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-20

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om tjänsten, kontakta Operations Manager Emelie Eriksson på emelie.eriksson@webhelp.com.



Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 20 september 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Innesäljschef till Curant

Innesäljschef till Curant

1 november 2024

31 oktober 2024