OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och vill utveckla dina kunskaper på ett expansivt nordiskt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en Operations Manager till vår kundservice för SJ.
OM TJÄNSTEN
Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager på SJ innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, operativa och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.
VI SÖKER DIG SOM...
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser gärna att du är en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice. Då denna roll opererar i en föränderlig bransch krävs det att du som person är proaktiv och har en god förståelse för verksamheten i sin helhet.
EXEMPEL PÅ PRAKTISKA ARBETSUPPGIFTER:
- Personalansvar för våra ledare som innebär bl.a. medarbetarsamtal och lönesättning, men framförallt att utveckla och stötta våra Team Managers i deras eget dagliga personalarbete
- Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen
- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kunduppdraget
- Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
KVALIFIKATIONER:
- Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken
- En mycket god social och verbal förmåga.
- God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
- Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap
- Meriterande med erfarenhet av distansledarskap.
START: Asap enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Organisatoriskt tillhör du Webhelps kontor i Ånge, arbetet kan utföras delvis hemifrån
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Vardagar kontorstid, förtroendearbetstid
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-20
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vid frågor om tjänsten, kontakta Operations Manager Emelie Eriksson på emelie.eriksson@webhelp.com.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780