Webhelp söker en Operations Manager till Tele2!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och är redo för en ny utmaning inom ett globalt, expansivt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker just nu en Operations Manager till Tele2.

Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager på Tele2 innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.

Vi söker dig som är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser att du är en ledare som föregår med gott exempel samt att du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice.

I rollen som Operations Manager ingår bland annat:

- Personalansvar för våra Team Managers vilket innebär bland annat medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation.

- Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen.

- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot.

- Kontinuerlig kontakt med uppdragsgivaren för att bibehålla samt utveckla relationen.

Kvalifikationer:

- En mycket god social och verbal förmåga.

- God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.

- Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap.

- Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken.

- Meriterande med erfarenhet av distansledarskap då medarbetare finns på flera orter.



START: Enligt överenskommelse.

PLACERINGSORT: Östersund.

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidareanställning.

ARBETSTIDER: Förtroendearbetstid.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-04-15.

LÖN: Individuell lönesättning.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024