OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Team Manager till Telenor i Malaga. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.
Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Rollen som Team Manager ställer höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och arbeta mot våra uppsatta mål. Som Team Manager behöver du kunna hantera snabba förändringar samt arbeta strukturerat för att få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
Du kommer att rapportera till uppdragets Operations Manager för Savedesk och ITS.
Meriterande är:
- Kunskaper i arbetsrätt
- Tidigare ledarerfarenhet
- Ledarutbildning
- Kännedom om COPC
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning
- Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Placeringsort: Malaga
Arbetstid: Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider. Vardagar 08:00-21:00, helgdagar 10:00-19:00.
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Tillsättningdatum enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag: 2022-03-20
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 100,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780