Webhelp söker kundtjänstmedarbetare till Unilever!

Webhelp söker kundtjänstmedarbetare till Unilever!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som brinner för service? Söker du dig till en arbetsplats som är utmanande och fartfylld? Då har vi tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Webhelp Nordic jobbar med Unilever, ett välkänt företag som agerar för ett flertal olika företag inom livsmedel. Vi söker dig som tillsammans med oss på Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumtionsvaror. De marknadsför fler än 400 varumärken i drygt 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Det är ca en tredjedel av jordens befolkning som väljer något av Unilevers varumärken som Lipton, Knorr, Dove och Hellmann´s eller bland ikoniska märken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens främsta 50 varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail.

VI SÖKER DIG SOM...

.. är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för konsumentens behov. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. Du har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Främsta fokus ligger på kvaliteten för de inkommande samtal och mail som kommer från de nordiska konsumenterna. Vi tror att du som söker är en kommunikativ och lyhörd person som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Kvalifikationer:

- Goda språkkunskaper i svenska och norska samt engelska, muntliga såval som skriftliga.
- God datorvana
- Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret


Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Vad vi kan erbjuda dig?

- Månadslön + språktillägg
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas.

START: 2022-12-07

PLACERINGSORT: Solna/Hybrid

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare

ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-16:30

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-21

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 200 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

norwegian #swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2022
  • Ansök senast: 28 april 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024