OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är glada över att kunna meddela att ansökan till Webhelp och Elgiganten är öppen!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!
Teamet växer och vi söker nu nya kollegor att utveckla vår avdelning som hanterar norska samtal från Elgigantens kunder i grannlandet! På avdelningen i Göteborg kommer du arbeta i en exklusiv grupp medarbetare som arbetar specifikt mot den norska kundtjänsten för Elgiganten. Ta chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Inför nästa start 11/9 erbjuder vi nu möjligheten att arbeta även mot svenska kunder men fortsätter att hålla vårt norska team öppet för nya taggade kollegor!
Rollen som kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp har du en viktig roll i att guida och ge den bästa möjliga servicen till våra kunder utifrån deras behov. Vi hanterar frågor och funderingar framförallt via telefon, men i takt med att du utvecklas kommer du även få hantera andra kanaler såsom email och chatt.
Några exempel på vanliga ärenden från Elgigantens kunder är frågor kring leverans av produkt, frågor kring produkt i butik och på hemsida samt fakturaärenden. Ditt största fokus i denna roll är att leverera en hög kvalitet av service, och ge kunden den bästa möjliga lösningen - varje gång.
Vi söker dig som
Är utåtgående, social och har intresse av att hjälpa kunder framåt i deras ärende
Är bekväm med att jobba mot uppsatta mål och hela tiden strävar efter att bli bättre
Kan jobba effektivt på en professionell nivå även i stressfulla situationer
Är självständig, tar ansvar över ditt arbete och kan ta egna initiativ
Är serviceminded och kan påverka även de negativa samtalen till något bättre
Har godkända gymnasiebetyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A
Är bosatt i Göteborgsområdet och vill jobba på kontor
Inte finns med i belastningsregistret (under rekryteringen kommer en bakgrundskontroll utföras)
Vi ser tidigare erfarenhet av service som meriterande
På Webhelp erbjuder vi
Betald utbildning! Din resa på Webhelp börjar med en gedigen utbildning där du får verktygen för att lyckas i din nya roll.
Trygghet i din anställning med Kollektivavtal.
️♀️ Friskvårdsbidrag!
En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Det finns många exempel på kundtjänstmedarbetare som gjort intern karriär på Webhelp!
Internt utvecklingsprogram
Bli en del av ett av världens ledande företag inom vår bransch
Möjlighet till prestationsbaserad bonus varje månad
Roliga teamaktiviteter
Du är varmt välkommen med din ansökan.
START: 2023-09-11
PLATS: Vårt kontor - Johan Willins gata 8, 416 64 Göteborg
OMFATTNING: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande schema under våra öppettider måndag - fredag 8.30-22
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-09-01
Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.)
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780