OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Här i Östersund har vi två kontor där det finns både sälj- och serviceinriktade tjänster.
Webhelp är i nuläget Europas tredje största kundserviceföretag och vi siktar att nå toppen med hjälp av och tillsammans med våra nya medarbetare! Vi har nu under vintern löpande utbildningsstarter för våra nyanställda kundservicemedarbetare till våra olika uppdrag; SJ, Bonnier och Com Hem.
Som kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för våra kunder och har en superviktig roll! Du kommer få utbildning och kontinuerlig uppföljning och därmed bli bäst på service, support och försäljning tillsammans med oss.
VI SÖKER DIG...
För oss är det viktigt att du är social och har lätt för att uttrycka dig, både i tal och skrift. Du har en mogen inställning till arbete och har förmågan och viljan att göra ditt absolut bästa.
Vi ser att du som söker har grundläggande kunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. Har du övriga språkkunskaper samt tidigare erfarenhet av serviceyrken ser vi detta som meriterande.
WEBHELP - VILKA ÄR VI?
Webhelps kultur genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare, ta chansen och kickstarta din karriär med oss!
Goda utvecklingsmöjligheter, gratis kaffe och frukt och trevliga kollegor - vad mer kan man begära?
VI ERBJUDER
- Lön och anställning enligt kollektivavtal
- Generöst provisionssystem och förmåner
- OB-ersättning
- Utbildningsprogram inom försäljning, kundvård och personlig utveckling
- Goda karriärmöjligheter
- Friskvårdsbidrag
START: Löpande starter under vintern
PLACERINGSORT: Östersund
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780