OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker svensktalande Team Managers för att stödja vårt team av resekonsulter i vårt växande reseprojekt. Vi är fokuserade på företagssidan av resor och vi erbjuder B2B-lösningar för kunder över hela världen.
Vi erbjuder möjligheten att jobba flexibelt hemifrån i Sverige eller från några av våra åtta kontor i Sverige.
I rollen som Team Manager är du en stor del i vår framgång. I samarbete med dina kollegor är du ansvarig för den dagliga verksamheten där ditt huvudsaklig ansvar är att hjälpa dina medarbetare att både nå samt överträffa sina mål. Det faller sig därför naturligt för dig att leda, motivera och coacha dina medarbetare. Du kommer att analysera resultat både på individ- och teamnivå och baserat på dina fynd implementera eventuella förbättringsåtgärder för att säkerställa att vi levererar service i världsklass.
Som Team Manager ställs det höga krav på din förmåga att arbeta resultatinriktat mot våra uppsatta mål i en intensiv miljö, det krävs därför att du kan hantera snabba förändringar och arbeta strukturerat. Du har en god förståelse för vår verksamhet likväl som klient och du vet vad som krävs för att säkerställa att vi fortsätter leverera högklassig kvalitet. Du kommer att rapportera till uppdragets Operations Manager.
FÖR ATT LYCKAS SOM TEAM MANAGER BEHÖVER DU...
- Bidra med en positiv energi och genuin vilja att leda ditt team till bästa möjliga resultat
- Vara pålitlig och uppvisa förmåga att ta självständiga beslut med verksamhetens bästa i åtanke
- Besitta mycket god kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska
- Arbeta flexibelt och ha lätt för att anpassa dig
Vi söker dig som har:
- Tidigare erfarenhet inom call/contact center.
- Tidigare ledarskapserfarenhet.
- Du talar flytande svenska och har mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift
Meriterande:
- Kunskaper inom arbetsrätt.
- Jobbat med personalansvar.
- Erfarenhet av att coacha medarbetare inom kundservice.
- Tidigare erfarenhet av att jobba mot resekunder och känner till/använt GDS-System som tex. Amadeus.
VILL DU SÖKA?
Om detta låter som en roll för dig, tveka då inte att skicka in din ansökan med CV & personligtbrev! Vi behandlar ansökningar löpande under ansökningstiden,
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Vartsomhelst i Sverige (vi föredrar dock att man är nära något av våra 8 kontor i Sverige).
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish #english
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780