OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en medarbetare på deltid till vårt team med start efter sommaren.
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och serviceinriktad för att ansvara för vår webshop och hanterar vår kundtjänst.
Viktigt att du har god datorvana då vi arbetar i olika dataprogram.
Arbetstiderna är vardagar 08:00-12:00
Möjlighet finns till utökad tjänst i framtiden.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera och utveckla vår webshop
Packa och skicka ordrar
Reklamationer
Kundtjänst
Uppackning och lagerhantering av gods
Hantera inköp till webshopen
Hålla kolla på lagersaldon
Inventering
Administrativ hantering
Telefonväxel
Om oss
Utöver försäljning av kök och montering driver vi även en webshop där vi erbjuder ett brett utbud inom kökstillbehör och monteringsmaterial. Vår köksutställning ligger i Linsell mitt i vackra Härjedalen och med Sonfjällsmassivet som kuliss. Med närhet till fjälldestinationerna i Lofsdalen, Vemdalen och Funäsdalen finns vi både nära våra kunder samt har ett friluftsliv i toppklass.
Ansökan och kontakt
Känner du att det är en roll som passar dig? Mejla gärna in ansökan med CV eller eventuell fråga till oss på admin@perfors.se.
Då det är semestertider kan det dröja innan återkoppling på din ansökan. Vi lämnar besked till alla sökande och börjar kalla till intervjuer i slutet på augusti.
Vi ser fram emot att höra från dig!