WELCOME OFFICE MANAGER

WELCOME OFFICE MANAGER

Arbetsbeskrivning

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Clarion Hotel Gillet
Vi som arbetar på Clarion Hotel Gillet brinner för det vi gör och har ett passionerat förhållningssätt till möten med människor. För oss är det viktigt med medarbetare som känner sig uppskattade, önskade och älskade. Vi känner lust och glädje inför att skapa resultat och driva försäljning. Vi är alltid hungriga på nya kreativa lösningar som skapar extraordinära gästupplevelser.

Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Nordic Choice Hotels har pushat innovation inom hotellmarknaden i åratal. Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du?
Vad kan vi lova dig? Du får hänga med på vår succéresa, du får rabatt på hotell i hela Norden, personlig utveckling & kul på jobbet!

Energy, courage, enthusiasm!
Det är en stor del av NCH företagskultur.
Passar du in på ovan ledord och dessutom har en genuin passion för service ?
Har du tidigare erfarenheter inom Hotell & dokumenterad ledardskapserfarenhet?
Då är DU förmodligen den vi söker!

Som WOM på Clarion Hotel Gillet rapporterar du till hotellets Operations Manager.
Tillsammans med ditt team skapar du oförglömliga gästupplevelser.

På Clarion Hotel Gillet är vi ett härligt gäng som tillsammans erbjuder 161 hotellrum, 23 konferenslokaler, restaurang Kitchen & Table samt Selma City Spa - allt mitt i centrala Uppsala.
Vår konferensavdelning är en stor del av hotellets verksamhet och vi har möteslokaler med kapacitet för 8 – 150 personer.
Till oss kommer företag och organisationer för dagkonferenser, utbildningar, kickoffer och styrelsemöten.

Jobbet

• Ansvar för Welcome Office, hotellets hjärta
• Att tillsammans med ditt team se till att alla våra gäster får en unik och fantastisk vistelse.
• Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir korrekt bemötta.
• Delta i driften och utföra alla de uppgifter som utförs av avdelningens personal.
• Arbeta aktivt med målstyrning och prognoser – intäkt & kostnadsprognoser/ resultatansvar för avdelningen.
• Personalansvar vilket innebär schemaläggning, rekrytering, upplärning, utbildning, utvecklingssamtal och löneredovisning.
• Engagerad i merförsäljning och vara drivande i att se till så avdelningens mål uppnås.
• Ansvara för att löpande följa upp gästnöjdheten i vårt servicesystem Loopon, Tripadvisor etc.
• Skapa och arbeta för ett gott samarbete mellan de olika avdelningarna på hotellet och verka för en god kultur på avdelningen.

Talangen

• Ett sprudlande serviceproffs med ett öga för detaljer
• En god ledare & förebild som gör allt för att ditt team får de bästa förutsättningarna att lyckas
• Du brinner för att ge våra gäster den bästa servicen
• Gillar högt tempo & att synas. Är passionerad, proffsig & uthållig
• En initiativrik problemlösare som är flexibel i alla lägen - och alltid med en positiv inställning.
• Har god samarbetsförmåga och värdesätter teamarbete
• God datorvana
• Talar flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av liknande arbete & är en erfaren ledare

Praktisk information

• Lön: Enligt kollektivavtal Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månader provanställning
• Anställningsgrad: 100%
• Arbetstider: Skift & helgarbete
• Tillträde: Snarast/Enligt ök

Kontaktpersoner på detta företaget

Josefine Andersson
+46 18681800
Ulrica Lindros
+46 18681800
Daniel Tibell
018-681800
Susanne Boije Fredlund

Ulrica Lindros

Helena Miving

Helena Miving
+46 18681800

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clarion Hotel Gillet
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Besöksadress

Dragarbrunnsgatan 23
None

Postadress

Dragarbrunnsgatan 23
Uppsala, 75320

Liknande jobb


14 november 2024

Receptionschef

Receptionschef

23 oktober 2024