OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudansvar:
Strävar mot kundbehållning och lojalitet, stöder kunden fullt ut för att uppnå ett framgångsrikt resultat av hans/hennes förfrågan
Loggar in samtal från kunder till kundrelationsdatabasen
Spårar och följer ärenden för att säkerställa att de stängs på ett effektivt sätt och i rätt tid
Tillhandahåller och upprätthåller en stark, professionell relation med alla kunder och visar empati hela tiden
Följer kontaktcenterprocedurer och säkerställer tillgänglighet för att ta emot samtal, anta hanteringsprocedur och riktlinjer för AUX-kod
Arbetar effektivt som en del av ett team, utvecklar effektiva och stödjande relationer med kollegor och ledning
Ger feedback till sin överordnade om nya/uppkommande frågor som har identifierats och arbetar för att proaktivt lyfta fram områden som behöver förbättras
vara positiv och proaktiv och ha en önskan om positiv kvalitetsförbättring
Tar till sig feedback och anpassar kompetensen därefter
Följer och tillämpar TP-förordningen gällande personuppgiftssekretess
Övriga arbetsuppgifter som tilldelas
Erbjudande
Fullständig träning som kommer att vara på engelska 8 timmar dagligen kommer att pågå i 4 veckor
Avdelningen arbetar från måndag till söndag från 09:00 - 24:00, därför kommer du att bli ombedd att arbeta 8 timmar per dag i olika roterande skift, 5 dagar i veckan, även under helger.
Träning och arbete hemifrån, utrustning tillhandahålls av företaget. Observera att du efter utbildningen kommer att bli ombedd att arbeta i lokalerna i Aten i minst 2-3 veckor, under den så kallade häckningsperioden. När covid-åtgärderna tillåter det kommer du att arbeta från lokalerna igen
Du kommer att få extra betalt när du arbetar på grekiska helgdagar eller övertid enligt tillstånd från din linjechef.
Plus månatlig prestationsbonus från 0€ upp till 100€ – baserat på din prestation
Du har också rätt till 3 extra bonusar per år - jul (en hel lön), påsk (halv lön) och semester (halv lön). Dessa 2 extra löner står i proportion till de dagar du har arbetat under kalenderåret och kommer inte att inkludera obehörig frånvaro.
Det erbjudna kontraktet är tidsbegränsat, 12 månader. Därefter erbjuds du ett tillsvidarekontrakt.
Företaget kommer att förse dig med flygbiljetten, transfer från flygplatsen till ditt boende och med max 4 veckors vistelse på hotell. Vi hjälper dig att hitta en lägenhet eller rum att hyra.
Assistans kommer att ges för de handlingar som du behöver för att ansöka om saker som skattenummer, försäkringsnummer, bankkonto mm.
Massor av förmåner och rabatter för alla anställda