WHOLESALE COORDINATOR

WHOLESALE COORDINATOR

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och trivs i en föränderlig miljö? Har du dessutom förmågan att koordinera flera uppgifter samtidigt? Då kanske det är dig vi söker! Vi fortsätter att växa och behöver stärka upp vårt team. Därmed söker vi en Wholesale Coordinator som vill vara med på vår tillväxtresa.

DIN ROLL
I din roll som Wholesalel Coordinator förväntas du leverera operativ och administrativ support till våra partners, Account Managers, Head of Wholesale och huvudkontoret i Holland. Du förbereder, stöttar och projektleder våra kommersiella högtider och säkerställer löpande att vårt koncept och arbetssätt efterföljs.

Som Wholesale Coordinator kommer du att supportera våra partners i hela Norden. Du koordinerar, kommunicerar och uppdaterar information mellan huvudkontor och våra partners. Vidare kommer du att vara ett bollplank till våra Account Managers, vara behjälplig vid större projekt, uppdatera och kommunicera ”guidelines”, besvara frågor/ärenden, beställa material m.m. Ditt arbete innebär daglig kontakt med vårt huvudkontor i Holland, våra partners och Account Managers.
Tjänsten är placerad på vårt nordiska huvudkontor som ligger i vackra lokaler på Östermalm i Stockholm. Du kommer att rapportera till och supportera Head of Wholesale Nordics och ingå i ett team bestående av 10 personer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning och eller några års erfarenhet inom en koordinerande roll, meriterande inom Retail. Du bör ha goda kunskaper i Office-paketet, framförallt i Excel. Tjänsten kräver mycket goda tal- och skrivkunskaper i svenska och engelska.
För att lyckas i rollen är du bör du ha en hög grad av självledarskap, kunna ta egna initiativ och ha en förmåga att kunna prioritera bland så väl daglig uppgifter som större projekt. Du ska trivas i ett högt arbetstempo och en föränderlig arbetsmiljö då vi befinner oss i en expansiv fas. Du motiveras av att ständigt förbättra och konstruktivt utmana allt vi gör, trivs i en roll med många kontaktytor och du är en fena på att hålla många bollar i luften.

VAD HAR VI ATT ERBJUDA?
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en mycket positiv utveckling och stark tillväxt. Du välkomnas till ett härligt och varmt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Rituals fortsatta framgång. Som anställd på Rituals har du stora möjligheter att växa och få ta ansvar

VÅRA RITUALER
“Vi är inte här för att sälja skönhet, vi är här för att du ska må bra!” Raymond Cloosterman, CEO Rituals.
Rituals vill hjälpa dig att slå ner på takten i ditt stressiga liv, att skapa meningsfulla stunder och att påminna dig om att uppleva dessa stunder med glädje.
Vår ambition är att bli världens främsta varumärke inom kosmetik. Och för det behöver vi passionerade, energiska, ambitiösa och drivna människor som hjälpa oss att uppnå våra mål. Det här kan kännas som en paradox, men inom vårt företag kompletterar meningsfullhet och prestation varandra som yin och yang.
Människor är de ultimata ambassadörerna för vårt varumärke.

INTRESSERAD?
Om du är intresserad av tjänsten och din profil matchar den profil vi söker, ser vi fram emot din ansökan via vårt rekryteringssystem. Att hitta kandidater med rätt kompetens och värderingar är väldigt viktigt för oss. Sista ansökningsdag är 13 augusti och återkoppling på din ansökan kommer att ske först efter sista ansökningsdag.
För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Tjörnemo
0703484859
VD Axel Alm
08-7612626
Moa Johansson
ansokan@misa.se
Försäljningschef Anders Jansson
040-358300
VD Peter Carlsson
040-358300
Personalchef Henrik Lundback
225-35802
Affärsrörelsechef Jonas Nyberg
0225-35813
Produktionsledare Tommie Andersson
070 255 21 73
Enhetschef Lina Werning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontoret Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2021
  • Ansök senast: 28 september 2021

Besöksadress

Regeringsgatan 25
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 25
Stockholm, 11153

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024