Wholesale Coordinator till Rituals

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter dig som vill arbeta koordinerande i en spännande roll på Rituals. Har du ett naturligt driv, engagemang och förstår värdet i goda kundrelationer - då är detta rollen för dig!

Om Rituals

Rituals vill hjälpa dig att slå ner på takten i ditt stressiga liv, att skapa meningsfulla stunder och att påminna dig om att uppleva dessa stunder med glädje. Deras ambition är att bli världens främsta varumärke inom kosmetik. Och för det behöver de passionerade, energiska, ambitiösa och drivna människor som kan hjälpa dem att uppnå sina mål. Inom företaget kompletterar meningsfullhet och prestation varandra som yin och yang. Människor är de ultimata ambassadörerna för Rituals varumärke.

Rituals erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en mycket positiv utveckling och stark tillväxt. Du välkomnas till ett härligt och varmt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Rituals fortsatta framgång. Som anställd på Rituals har du stora möjligheter att växa och få ta ansvar.

Om rollen som Wholesale Coordinator

I din roll som Wholesale Coordinator förväntas du leverera operativ och administrativ support till Rituals partners, Account Managers, Head of Wholesale och huvudkontoret i Holland. Du förbereder, stöttar och projektleder kommersiella högtider och säkerställer löpande att konceptet och arbetssätt efterföljs. Som Wholesale Coordinator kommer du att supportera partners i hela Norden. Du koordinerar, kommunicerar och uppdaterar information mellan huvudkontor och partners. Vidare kommer du att vara ett bollplank till Account Managers, vara behjälplig vid större projekt, uppdatera och kommunicera ”guidelines”, besvara frågor/ärenden, beställa material m.m. Ditt arbete innebär daglig kontakt med vårt huvudkontor i Holland, våra partners och Account Managers.

Kvalifikationer

Vi söker dig med några års erfarenhet inom en koordinerande roll, meriterande inom Retail och Wholesale. Du bör ha goda kunskaper i Office-paketet, framförallt i Excel. Tjänsten kräver mycket goda tal- och skrivkunskaper i svenska och engelska. Övriga nordiska språk är meriterande.

För att lyckas i rollen bör du ha en hög grad av självledarskap, kunna ta egna initiativ och ha en förmåga att kunna prioritera bland så väl dagliga uppgifter som större projekt. Du ska trivas i ett högt arbetstempo och en föränderlig arbetsmiljö då Rituals befinner sig i en expansiv fas. Du motiveras av att ständigt förbättra och konstruktivt utmana allt de gör, trivs i en roll med många kontaktytor och du är en fena på att hålla många bollar i luften.

Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter att bli överrekryterad till kund därefter. Rollen är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Start är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Tjänsten är placerad på Rituals nordiska huvudkontor som ligger i vackra lokaler på Östermalm i Stockholm. Du kommer att rapportera till och supportera Head of Wholesale Nordics och ingå i ett team bestående av 10 personer.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2021
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024