OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu utökar vi vårt framgångsrika Win back team - Är du redo för utmaningen? Vi söker nu dig som vill jobba i ett stort expanderande företag och i ett team som alltid satsar på att få bra resultat samt att ha roligt på jobbet. Här har du chansen att lära, men även bidra med just din unika kompetens samt entusiasm som vi behöver. Är du positiv och resultatinriktad och en person som vågar ta för dig och vet att du alltid gör ett bra intryck så kommer du att trivas i vårt Win back team. I din roll som win back agent kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du vinner tillbaka kunder som vill avsluta sitt abonnemang. Viss orderregistrering samt kvalitativa utgående samtal kan förekomma i dina sysslor. Du kommer att genomgå en grundlig utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi söker dig som: - har förmåga att känna av kundens behov, och en fallenhet i konsten att övertyga. - är en hejare på att sälja och är en riktig tävlingsmänniska som blir sporrad av motgångar. - trivs med att jobba i högt tempo, är envis och drivs av att jobba mot uppsatta mål. Tidigare erfarenhet av försäljning är ett krav. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har minst gymnasial utbildning samt viss datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från win-back/anti-churn samtal. Ta nu chansen att jobba hos oss - vi ser dig och din kompetens som nyckeln till vår framgång! Start för utbildningen är 2009-08-11. Utbildningen hålls i 5 dagar heltid mellan kl: 8-17.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman