OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en supporttekniker till secondline it-support.Vår kund ingår i en internationell koncern med 40 000 medarbetare och levererar IT- och affärslösningar inom ett flertal olika branscher Arbetsuppgifter: Som supporttekniker kommer du att via telefon och med hög servicenivå guida de personer som ringt in och hjälpa till att hitta en lösning på deras problem.Arbetet innebär att ta emot, analysera, lösa eller eskalera olika problem gällande Windows server 2003.Typen av problem kan variera men är t.ex. förändringar av användarkonton, behörighetsadministration, klientsupport och frågor kring officeapplikationer. Krav på person: Vi söker dig som är/har . Serviceminded .Erfarenhet av Windows server (Helst 2003) . Förståelse för serverfunktionen Det är meriterande om du har erfarenhet av support sedan tidigare men det är inget krav. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382
0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372
0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson