OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten avser en tillsvidareanställning som konsult på Elan IT med placering hos vår uppdragsgivare i Stockholm. Arbetsbeskrivning Rollen innefattar installation och konfiguration samt felsökning av servrar, Windows 2000 och Windows 2003 på HP hårdvara samt i Citrixmiljö. I rollen ingår även dagliga sysslor inom ramen för driftarbete. Du kommer även att utföra viss dokumentation samt delta i olika projekt. Vem är du? Du som söker denna tjänst har kunskaper inom följande: . Erfarenhet av server- och datadrift . Kunskap om Active Directory administration . Goda kunskaper om Microsoft infrastruktur . Goda kunskaper om nätverkslösningar i komplex LAN/WAN miljö . Kunskaper om server hårdvara. . Mycket goda kunskaper i Citrix . Mycket goda kunskaper om VmWare Du som person har en god kommmuikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Du är ansvarstagande och tar egna initativ. Vidare har du lätt för att kommunicera på engelska och gillar att arbeta i ett högt tempo. Vad kan vi erbjuda dig? Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar oss din ansökan omgående. Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning. Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter. Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år. I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping, Skövde och Sundsvall med totalt 800 medarbetare.