OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Woody i Anderstorp satsar starkt framåt och vi behöver därför förstärka vår organisation med en ny tjänst Säljsupport & BackOffice.
Denna tjänst är ny och vi kommer utforma din roll tillsammans. Du kommer att få en central roll i verksamheten där du kommer att arbeta brett med varierande arbetsuppgifter, men framför allt serva och bistå våra säljare och kunder. I denna breda roll ingår bl.a. orderregistrering, inköp, leveransbevakning av inköp, leveransbesked till kunder, offertsammanställning, offertbevakning etc. Men du kommer du även att ansvara för uppdatering av kundavtal, artikelregister, webshop, hemsida och planera kundaktiviteter.
För att passa in hos oss är det viktigt att du är driven och kravställande. Du är även förändringsbenägen, självständig och kan fatta snabba beslut. För att trivas i rollen har du lätt för att få kontakt med människor, är social och mycket serviceinriktad. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och strukturerad och trivs i ett högt arbetstempo.
Du är bekväm med att arbeta i Office paketet och har erfarenhet av att arbeta i komplexa affärssystem. För att lyckas i den här rollen tror vi att du med fördel har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare samt har erfarenhet av allmän administration/ekonomi och att du är van att ta ett stort eget ansvar.
Låter det här intressant? Kul! Sök då tjänsten genom att registrera ditt CV och ett personligt brev på www.junic.se. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 29 maj.Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Nadja Persson på 0371-830 60 eller nadja@junic.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Susann Lothian
Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas
Niklas Andersson
Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107