OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VÅRT ERBJUDANDE
I rollen som Customer Care Associate hos Jobandtalent kommer du att spela en viktig roll i den service vi erbjuder våra anställda. Du kommer ha den dagliga kontakten med våra medarbetare som jobbar ute hos olika kunder, för att hjälpa dem med diverse frågor rörande deras anställningar. I rollen ingår en problemlösning och även rapportering till olika myndigheter, såsom Skatteverket och Försäkringskassan.
Din placeringsort är remote eller i Stockholm.
ARBETSBESKRIVNING
Du kommer att vara första kontaktperson som hjälper våra konsulter med dagliga frågor rörande arbetstillstånd, avtal, löner m.m. Det innebär även att du kommer att koordinera mellan olika avdelningar internt för att söka information och lösningar på de problem som våra anställda stöter på. Det ingår att du hjälper till med löpande administrativa arbetsuppgifter med personal- och avtalshantering av externa konsulter. Vidare förväntas du att rapportera och följa upp på olycksfall, samt rapportera till övriga myndigheter såsom Skatteverket och Försäkringskassan.
DIN PROFIL
Som person kommer är du behjälplig och problemlösande. Rollen innebär stor prestigelöshet och att ge våra konsulter ett bra bemötande och service. Du brinner för struktur och håller reda på deadlines och rapporteringar.
Värderingarna är en viktig del av vår företagskultur och länkar samman alla medarbetare, på varje kontor, hos varje kund, i hela Sverige, i hela världen. Du bör dela och leda efter våra värderingar; Extreme Ownership, High standards, Data Driven, Hands-on, Communication, Bootstrapper, Innovation.
DINA KVALIFIKATIONER
Relevant akademisk utbildning inom PA eller annan arbetslivserfarenhet. Tidigare erfarenhet av service eller HR är önskvärt. Kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, svenska såväl som engelska. Erfarenhet av Kustomer, Zendesk eller Salesforce är meriterande.
OM OSS
Jobandtalent vill förbättra möjligheten för miljontals medarbetare på arbetsmarknaden. Vi fokuserar på teknologiska lösningar och användning av data som nyckeln till att förbättra arbetsmarknaden.
Vi har huvudkontoret i Madrid, där Jobandtalent grundades 2009. Jobandtalent värderas för närvarande till 2,4 miljarder dollar och stöds av ledande investerare inklusive SoftBank, Kinnevik, Atomico och BlackRock. Med en tillväxt på 130 % och 1 miljard dollar i intäkter förra året är Jobandtalent den 10:e snabbast växande startupen i Europa 2021.
I Sverige har vi en aggressiv tillväxtplan både via förvärv och fortsatt organisk tillväxt.
ANSÖKAN
Jobandtalent strävar efter att ha en rättvis och inkluderande rekryteringsprocess. Vi är engagerade i att skapa en mångfaldig och inkluderande miljö och vi söker aktivt efter kvalificerade kandidater oavsett ras, kön, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet, religion, nationellt ursprung, funktionshinder eller ålder. Därför ber vi dig vänligt att inte bifoga ett personligt brev i din ansökan då de ofta innehåller information som lätt kan utlösa oavsiktliga fördomar.
Sista ansökningsdagen 31-07-2022, intervjuer sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.