OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hur ser en vanlig dag ut?
I rollen som Workplace Coordinator bidrar du till verksamheten genom att skapa en engagerande och god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Du kommer att ha ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom service, events, koordinering, administration och kommunikation. För att lyckas i din roll kommer du att behöva skapa ett brett kontaktnät och du kommer att ha ett nära samarbete med stora delar av verksamheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera viss administration samt initiera förbättringsinitiativ för att förenkla administrativa processer
• Planera och genomföra aktiviteter och interna event
• Koordinera och administrera exekutiva besök
• Bistå med intern kommunikation i olika kommunikationskanaler (blogg, mail, podd, bildspel etc.)
• Deltaga i verksamhetsövergripande projekt
• Samarbeta med facility för att genomföra aktiviteter på vårt kontor
Som Workplace Coordinator rapporterar du till vår Director Operations men du jobbar brett i organisationen. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår Executive Assistant samt Facility Coordinator som tillsammans levererar högkvalitativ service och alltid ligger steget före och ser vad omgivningen är i behov av. Då vi ser fram emot att flytta in i ett nyrenoverat kontor våren 2022 så kommer du att spela en viktig roll i arbetet med att skapa trivsel och engagemang hos våra medarbetare.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av att koordinera, driva och genomföra initiativ och aktiviteter i en större global organisation. Kanske har du tidigare arbetat som koordinator, kontorsassistent eller liknande i ett par år. Vi vill att du behärskar både svenska och engelska på hög nivå, i både tal och skrift och att du känner dig bekväm i hela Officepaketet och olika tekniska lösningar. Har du erfarenhet av events, sociala medier eller att arbeta med bloggar/poddar så ser vi det som ett plus.
Som person är du positiv, trygg och har en ”can do” – attityd. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer och agerar på ett ansvarstagande och lösningsorienterat sätt. Du har förmåga att arbeta självständigt, men uppskattar också att vara del av ett team. Du har ett strukturerat arbetssätt, är en god kommunikatör och ser god service som en självklarhet. Du behöver vara van att fatta egna beslut, kunna prioritera och omprioritera vid behov samt arbeta proaktivt.
Om Getinge
Getinge är en global leverantör av innovativa lösningar för operationssalar, intensivvårdsenheter, sterilcentraler samt företag och institutioner inom Life Science-området. Vi har över 10 000 medarbetare och bedriver verksamhet i fler än 40 länder. Getinge erbjuder dig en fantastisk möjlighet att arbeta i en global miljö med världsledande teknik och tjänster. Du kommer att kunna arbeta i ett företag med en öppen miljö, där din input är högt värderad och uppskattad. Din chef är dedikerad till att stödja dig i din framtida utveckling, vilket ger dig verktygen för att växa och lyckas.
Nyfiken på att veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Getinge med The Pace/Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck, christina.stenbeck@thepace.se.
Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.