Workplace Experience Coordinator

Workplace Experience Coordinator

Arbetsbeskrivning

Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Workplace Coordinator i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!

Vi söker en driven och självgående kollega till vår kund i centrala Helsingborg som verkar inom sociala medier branschen. Arbetstiderna är 08.00-17.00 måndag-fredag.

Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Som Workplace Coordinator är du kundens ansikte utåt och förväntas ha en hög servicemedvetenhet - ett Värdskap utöver det vanliga, både till medarbetare och deras kunder som är på besök.

CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Ansvara för kund ytor såsom mötes- och konferensutrymmen
* Diverse administrativa uppgifter för kunden och CBRE, såsom hantering av inköpsorder, offerter, fakturor, rapportering sammanställningar etc.
* Hantera tickets i kundens ticket system
* Sköta post och bud
* Administrera accesskort för besökare och personal
* Ansvara för kundens interna kommunikation
* Upprätthåll arbetsplatsens etikett och bibehåll ett exceptionellt utseende på kontoret
* Omvärldsbevakning av såväl kundens bransch som för FM-branschen
* Kundkontakt och felanmälan, hantering av arbetsordersystem och arbetstillstånd samt uppföljning med tekniker/leverantörer
* Assistera med inspektioner i fastigheten, och sammanställa rapporter gällande vår leverans


Workplace Coordinatorns ansvar:

* Ägarskap över kontorsgolv och omgivande områden för att upprätthålla golvetiketter, inklusive tydlig skrivbordspolicy och säkerställa att en hög arbetsplatsupplevelse uppfylls varje dag
* Utveckla och upprätthålla utmärkt kommunikation med kollegor och kunder
* Samarbeta med hyresvärden för att säkerställa att problem proaktivt rapporteras och åtgärdas i linje med rutiner
* Ansvarar för att inventera material i kopieringsrum och lagringsutrymmen
* Rapportera hälso- och säkerhetsobservationer
* Komplettera veckovisa/månatliga kontorskontroller
* Hjälpa kunden med dagliga förfrågningar och svara på dem på en snabbt och professionellt sätt
Vi söker dig som (har/är):

* Klarar av att arbeta på egen hand
* Har en hög arbetsmoral
* God datakunskap och kunskap i Officepaketet är grundläggande.
* Mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
* Behärskar samt van vid att arbeta med business engelska i tal och skrift
* Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar gärna egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
* Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat
* Gillar att arbeta i en miljö med högt tempo
* Kunna driva kundens events och aktiviteter på egen hand med professionellt/lyckat resultat
* En positiv attityd, tycker om att ge service och har en hög integritet

Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Under 2023 har vi på CBRE, stolt lyckats placera oss på plats 135 på FORTUNE 500-listan och behållit vår position som FORTUNE:s mest beundrade fastighetsbolag under de senaste fem åren. Dessutom uppmärksammades vi av Forbes 2022 för vårt engagemang för mångfald och jämställdhet på arbetsplatsen, och rankades som det fjärde mest hållbara företaget av BARRON'S, medan Bloomberg lyfte fram oss i sitt jämställdhetsindex fjärde året i rad.

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan och ditt bifogade CV på engelska. Tjänsten är en heltidsanställning. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, 2024-11-29. Känns denna roll intressant, ansöka redan idag.

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Helena Jelic


CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 115 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte år 2022 över 30,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsförvaltning, teknisk fastighetsdrift, projektledning, rådgivning samt energieffektivisering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2024
  • Ansök senast: 8 oktober 2024

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024