OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Workplace Experience Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.
I denna tjänst kommer du till en början att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och vara uthyrd till kund, kunden har för avsikt att efter två månader anställa dig om allt känns bra för båda parter.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Workplace Experience Coordinator på heltid till en av våra kunder. Kunden är ett globalt bolag inom fastighetstjänster och fastighetsservice. Kontoret är beläget i Solna, Stockholm.
I rollen som fastighetskoordinator kommer du arbeta i ett internationellt orienterat företag där jobbet kommer fokusera på anläggningsdrift.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Workplace Experience Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
- Hjälpa facilitiesteamet att implementera program för hantering av kundrelationer och förbättring av kommunikationsplaner
- Stötta teamet kring hälso- och säkerhetsfrågor
- Spåra fakturor och se till att betalningarna genomförs i tid
- Budgethantering
- Rapportering och administration kring finansiella processer
- Samordna och underlätta processer för projekt
- Client management
VI SÖKER DIG SOM
- Har utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga
- Har tidigare erfarenhet av administration
- Har tidigare erfarenhet av planering och ledning
- Har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska
- Meriterande är erfarenhet av att jobba i SAP
Som person är du serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Du är driven och har goda ledaregenskaper samt viljan att alltid vilja förbättras inom ditt arbetsområde. Du är en lagspelare som tycker om att samarbeta och delta i teamevenemang.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04