Workplace Innovation & Services Lead

Arbetsbeskrivning

Företagsbeskrivning


AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi hjälper våra kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi är ca 19 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi, som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Making Future.




Om rollen


Inom Real Estate Facility Workplace skapas miljöer där medarbetare och team kan nå sina mål. Real Estate Facility & Workplace har övergripande ansvar för samtliga hyresavtal, utvecklingen av den fysiska arbetsplatsen samt Facility Services. Du kommer arbeta utifrån AFRY:s värderingar – Brave – Devoted - Teamplayer samt följa verksamhetens övergripande mål.


Som Workplace Innovation & Services Lead hos AFRY kommer du vara en viktig del i att skapa framtidens arbetsplats i Sverige. Som Workplace Innovation & Services Lead har du en nyckelroll i den övergripande strategin om att skapa framtidens arbetsplatser och arbetsplatsupplevelse. I tjänsten rapporterar du till Group Manager Workplace & Facility. Detta är en ny tjänst varför du får stor möjlighet att skapa din egen roll och ha stort inflytande på vårt strategiska arbete.


Rollen som Workplace Innovation & Services Lead innebär många kontaktytor och samarbeten såväl internt i verksamheten som externt med leverantörer och partners. Real Estate Facility Workplace arbetar i partnerskap med sina leverantörer och i rollen ingår att utveckla partnerskapet.


Du ansvarar bland annat för att:
Utveckla, implementera, bibehålla och utvärdera tjänster för att säkerställa en hög servicenivå och arbetsplatsupplevelse.
Leverera hög kvalitet tillsammans med leverantörer för att möta kundens behov och som skapar mervärde.
Skapa och driva innovativa lösningar tillsammans med våra partners.
Identifiera risker och lösa olika situationer effektivt.
Ansvara för strategisk och taktisk planering samt genomförande inom Workplace Management.
Driva och följa upp projekt kopplade till kontorsdrift, underhåll, och tjänster som säkerställer en hög standard på arbetsmiljön.



Utöver det kommer du även att:
Driva gemensamma projekt för Real Estate Facility Workplace.
Ha nära samarbete med våra fyra Regional Workplace Managers.





Kravspecifikation


Vem är du?


Som Workplace Innovation & Services Lead står du för service, driv, innovation och tydlighet. Du planerar och driver din dag och ditt arbete självständigt samtidigt som du är en del av ett drivet och engagerat team, egenskaper även du delar.


Vi söker dig med flera års erfarenhet av en liknande roll inom exempelvis större hotell- konferens- eller kontorskomplex och som är redo att ta nästa steg i karriären.


För att vara framgångsrik i rollen brinner du för service & kvalité, tycker om att utveckla processer samt är en problemlösare som är nyfiken på att hitta effektiva och hållbara lösningar. Du uppskattar att ha flera olika kontaktytor och har lätt för att skapa goda relationer, kommunicera med personer inom olika delar av organisationen samt har goda kunskaper i både svenska och engelska. Du är även trygg i att fatta beslut och stå fast vid dem.
Noggrannhet, analys och ordning och reda är egenskaper som finns naturligt hos dig. Vi ser även att du har en akademisk utbildning eller likvärdigt inom relevant område samt erfarenhet av budgetarbete.
"Vi på Real Estate Facility Workplace är ett härligt gäng på 13 personer som drivs av utveckling och en tro på att vi kan skapa världens bästa arbetsplatser och arbetsplatsupplevelse. Vi är ett team med ett starkt driv att lyckas. Du kommer att få arbeta självständigt och i team och få vara med och påverka och skapa ett nytt arbetssätt och organisation".




Ytterligare information


Vi erbjuder
Fast lön och kollektivtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss!
En generös kandidatportal där du kan se alla våra förmåner.
En flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en god balans mellan jobb och fritid. På AFRY delar vi en stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutvecklin, som anställd hos oss har vi alltid ett fokus på individuell kompetensutveckling.
Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur, sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga, skidresor mm
Vi har en inkluderande kultur med ledare som stöttar din utveckling och som vågar tänka stort. Ledare som är modiga, hängivna och gör det de tror på, och som stöttar dig i att göra detsamma. Vårt fokus på ledarskap ger goda förutsättningar att utvecklas och växa i din roll.
Hos AFRY får du utvecklas och samtidigt vara med och bidra till någonting meningsfullt. Du är med och gör skillnad genom att utveckla hållbara lösningar med ett långsiktigt perspektiv. Vi har ett stort fokus på hållbarhet – det är en central del i vår vision och affärsstrategi. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtida generationer.

Rekryterande chef:
Simon Schmidt, Group Manager Workplace & Facility
Vid frågor, kontakta:
Simon Schmidt
simon.schmidt@afry.com
+46 10 505 26 00
Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-10-31
Vi kommer att tillämpa 6 månaders provanställning.
Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AFRY AB TROLLHÄTTAN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2024
  • Ansök senast: 24 oktober 2024

Postadress

Frösundaleden 2 E
TROLLHÄTTAN, 46130

Liknande jobb


19 december 2024

Compliance Manager

Compliance Manager

20 december 2024

Business Process Manager

20 december 2024