OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Vi söker en medarbetare till ett av våra globala uppdrag i Lund.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver ett stort personligt engagemang.
Vem är du?
En koordinerande person som är snabb på att agera och trivs med att fatta egna beslut med klienten i fokus. Du behöver erfarenhet av ekonomisk uppföljning och eget budget ansvar. Kunskap och erfarenhet inom fastighetssystem eller liknade är en stark merit.
Vi söker en lösningsorienterad person med en utpräglad servicekänsla och erfarenhet av att driva och leda projektarbete.
En proaktiv och prestigelös teamspelare med förmåga att kombinera praktiskt arbete med administration och god vana att leda och fördela arbete så väl i projekt som i mindre aktiviteter.
Hur ser din arbetsdag ut?
Fylld med omväxlande arbetsuppgifter och kundkontakt som pendlar mellan operativt och taktiskt arbete. Ett nära samarbete med kollegor för att leverera bästa möjliga upplevelse i vår kontorsmiljö.
Kvalifikationer
• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling
• Kunskap inom Workplace design och strategi
• Erfarenhet på områdena för ytplanering och beläggningsmätningar
• Gymnasieutbildning
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
• God PC vana (MS 365, Officepaket och fastighet/beläggning system el liknande)
Om du är rätt person kan vi erbjuda dig
Ett stimulerande och utmanande arbete på ett globalt företag med många inriktningar och karriärmöjligheter.
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare anställning, provanställning tillämpas.
Heltid. Dagtid. Tillträde enl ök.
Har du frågor kontakta fredrik.olofsson@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2022.04.30
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Vi strävar alltid efter att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vem och vilka erfarenheter som tillför mångfald skiljer sig naturligtvis åt mellan olika rekryteringar. I den här rekryteringen ser vi gärna Exempel 1: kvinnliga sökanden. Män och hen är också självklart välkomna att söka då det viktigaste i slutändan är rätt person på rätt plats.
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,