OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av en innovativ och ständigt utvecklande arbetsplats där varje ny dag är en fortsättning på gårdagens äventyr? Brinner du samtidigt för att erbjuda kundservice utöver det vanliga och har ett intresse för skönhet? Då är den här tjänsten för dig!
Xlash Cosmetics har sedan starten 2011 växt sig stort och blivit kända för sitt världsberömda ögonfransserum Xlash. Varumärket är etablerat och välkänt på den svenska marknaden och återfinns bland några av de största återförsäljarna på nätet och i över 150 salonger. Utöver detta har de också en global försäljning där de finns i totalt 20 länder runt om i världen.
Om tjänsten
•
Besvara frågor kring produkten via sociala medier, mail och över telefon
•
Tillhörande administrativa uppgifter
•
Hantering av enklare ekonomiska uppgifter så som kvittoredovisning/krediteringar
•
Möjlighet att i framtiden få medverka på events
•
Stort eget ansvar och möjlighet att själv påverka rollen
•
Kontor i fina och ljusa lokaler mitt på Birger Jarlsgatan
Ett krav för tjänsten är att du ska ha arbetat med kundtjänst, gärna inom e-handel. Utöver detta är det också meriterande med erfarenhet från kundservice i butik och inom skönhetsbranschen. Du ska också vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
För att passa in i rollen tror vi att du är en energifylld problemlösare som metodiskt och positivt tar sig an nya utmaningar. Du bör trivas i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik och där dina arbetsuppgifter kan förändras snabbt både vad gäller tempo och innehåll. Utöver detta ser vi också givetvis att du har ett intresse för Xlash produkter!
Tjänsten avser en tillsvidareanställning med start omgående. Dina arbetstider kommer huvudsakligen att vara vardagar mellan 08.00-17.00. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag!