Xzakt Kundrelation söker en Client Success Manager!

Xzakt Kundrelation söker en Client Success Manager!

Arbetsbeskrivning

Som Client Success Manager på Xzakt Kundrelation har du en viktig bred roll inom företaget som kontaktyta mellan oss och såväl befintliga som potentiella kunder. Din uppgift är att direkt och indirekt stärka och utveckla kundrelationerna, driva ökad kundnöjdhet som främjar tillväxt.

Du arbetar även med är att stärka och utveckla organisationens förmåga kring effektiv och säljande kundkommunikation på ledarnivå och du planerar och ofta genomför kampanjer, uppdateringar och sprider nyheter och information via företagets olika kommunikationskanaler.

Dina arbetsuppgifter
- Kontinuerligt och systematiskt driva dialog med befintliga och potentiella kunder för att samla in värdefull feedback och insikter för att utveckla och förfina interna processer och vårt erbjudande.
- Observera och identifiera utvecklingsbehov hos våra kunder, initiera och leda dessa projekt tillsammans med andra funktioner inom företaget.
- Delta i att säkerställa att våra processer för onboarding av nya partners är effektiva både mot produktion och partner och projektleda den initiala delen av samarbetet.
- Se till att all kommunikation och aktiviteter med våra kunder givetvis är välorganiserade och dokumenterade.
- Utbilda och stötta ledarskap i kundkommunikation.
- Delta i vissa avstämningar (månads-, kvartalsvis) med våra uppdragsgivare.
- Hantera nyhetsbrev, sociala media eller andra former av Xzakts kommunikation utåt.


Ditt ansvar
- Leda och driva våra kundkonton genom att bygga starka relationer och skapa förutsättningar, möjligheter och genomföra sälj och merförsäljning av vårt företags tjänster och produkter.
- Att introducera nya tjänster till våra kunder.
- Aktivt bidra till och säkra att vi når customer success-mål genom förnyelser av kontrakt, tillväxt och leadsgenerering.
- Utveckla intern och extern kundkommunikation.


Vem du är
- En energisk doer - din största drivkraft är att åstadkomma och accepterar inte när inget händer, genomförande är ditt mellannamn.
- Du har väldigt lätt för att skapa nya relationer med andra människor och du gillar det sociala utbytet från kollegor och kunder. Du kan med lätthet sätta dig in i kundens behov och har en pedagogisk förmåga att förklara samtidigt som din energi och kunskap smittar av sig till alla i din närhet.
- Nyfiken och kunskapshungrig.
- Du uppskattar att få och ge feedback från din omgivning utan prestige.


Kunskap och erfarenhet
- Stark och orädd kommunikationsförmåga med passion för nätverkande och försäljning med olika nyckelpersoner inom företag.
- Gärna utbildning inom området, som försäljning, marknadsföring, kommunikation eller liknande.
- Praktisk erfarenhet av försäljning, customer success, client growth eller liknande.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (verbalt och skriftligt).
- Ett bra nätverk av relevanta kontakter är meriterande.


Vi erbjuder
- En avslappnad arbetsatmosfär med högt tempo, stark teamkänsla och kunniga kollegor.
- Intressanta kunder, projekt och stort utrymme för egen kreativitet.
- Vi växer, och det kan du också göra: Vår verksamhet har uppnått konstant tillväxt under de senaste åren, vilket ger våra anställda möjlighet att snabbt ta ytterligare ansvar och bli ledare.


Denna tjänst är i första hand ett vikariat som sträcker sig till våren 2022, men rätt person har alla möjligheter att fortsätta.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Försäljningschef FLEX Sverige

Försäljningschef FLEX Sverige

27 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024