Yara Marine Technologies söker medarbetare till After Sales

Arbetsbeskrivning

Going GREEN or BLUE
Either way, work for us and help create a cleaner world!

Yara Marine Technologies utvecklar innovativa och högpresterande lösningar inom miljö och energisparande teknik för sjöfartsindustrin. Företaget grundades 2010, men har genom sina ägare och medarbetare, lång erfarenhet inom den marina industrin. Yara Marine Technologies uppdrag är att ta fram lösningar för avgasrening och energibesparing som inte bara gynnar miljön, utan också skapar betydande ekonomiska besparingar för företagets kunder. Företaget är idag en av de ledande leverantörerna av avgasreningssystem inom marinindustrin. I april 2014 förvärvades Green Tech Marine av Yara International ASA och är nu en del av Yaras "Utsläpp till luft" fokus. För mer information: www.yaramarine.com

Vill du hjälpa till att minska energiförbrukningen och främja en renare global miljö? Börja arbeta hos oss nu när vi är i starten av vår spännande resa i att göra stor skillnad i många av våra ambitiösa miljöprojekt.

Vi söker medarbetare till After Sales.

Vill du arbeta med frågor relaterade till reservdelar? Vill du vara del i ett växande företag? Då kan du vara den vi söker!
Till vår organisation med kontor i Göteborg söker vi nu en medarbetare till After Sales. Vi söker dig som kommer att arbeta med frågor relaterade till reservdelar från våra kunder, nationellt och internationellt.

Du är kundens första kontakt vid ärenden kring reservdelar. Du kommunicerar med kund via mail och telefon samt administrerar ärenden i vårt affärssystem SAP-B1.

Kommunikation med övriga avdelningar såsom Service och Inköp kommer vara en naturlig del av din vardag för att kunna ge kundens bästa möjliga service och mottagande.

Vem söker vi?
Framförallt söker vi dig med stort eget driv, prestigelöshet samt god förmåga att ta tag i vad som behövs prioriteras och genomföras.
Du har erfarenhet från After Sales, reservdelsfrågor eller liknande roll.
Du har gymnasiekompetens och eventuell relevant eftergymnasial utbildning samt har mycket god kunskap inom Officepaketet och affärssystem. Meriterande är erfarenhet och kunskap inom SAP Business One.

Som person är du:
- Driftig med positiv anda
- Lyhörd
- God kommunikationsförmåga
- En god teamplayer
- Ihärdig och strukturerad

Du har dessutom en utmärkt svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Meriterande med körkort. 

Vi erbjuder:
En möjlighet att få vara del i ett företag med stark tillväxt, i framkanten av grön teknik.
En öppen och inspirerande miljö där din energi och vilja gör skillnad.

Om du finner tjänsten spännande och utmanande är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 8 januari. Ansök dock snarast då vi gör ett löpande urval. I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark inom Adecco Group.

Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Kristina Andersson, på kristina.andersson@badenochandclark.se eller 031-7207215. Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.badenochandclark.se. Bifoga CV och personligt brev. Om du redan har en profil hos oss loggar du in med mailadress och lösenord.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 december 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


10 oktober 2024

Servicetekniker | SSI Schäfer | Eskilstuna

Servicetekniker | SSI Schäfer | Eskilstuna

12 november 2024

Servicetekniker

12 november 2024